נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר בראיון לפירס מורגן שפורסם הלילה (ראשון) ב'דיילי מייל' הבריטי כי בכוונתו לרוץ לנשיאות בשנת 2020. "אני לחלוטין מתכוון לעשות זאת, זה נראה שכולם רוצים אותי", אמר טראמפ, "אני לא רואה אף אחד שיכול להביס אותי. אני מכיר את כולם ואני לא רואה אף אחד שיכול לעשות זאת". 



על המפגש עם מלכת אנגליה אמר טראמפ כי הוא היה "מאוד אלגנטי ומאוד יפה. באמת משהו מיוחד. המלכה פנטסטית. היא אישה יפה וכשאני אומר יפה, אני מתכוון מבפנים ומבחוץ". עוד הוסיף טראמפ כי השנים שוחחו על הברקזיט - יציאת בריטניה מהאיחוד האירופי. הנשיא האמריקאי אמר כי המלכה אליזבת אמרה לו שמדובר ב"בעיה מורכבת". 



טראמפ שהתארח באי הבריטי תקף בשישי את ראש הממשלה תרזה מיי במילים קשות, ואמר כי על פי תוכנית הברקזיט הנוכחית, הוא לא יחתום על הסכמי סחר עם בריטניה. את הדברים אמר הנשיא בראיון לעיתון הפופולרי "הסאן", והאשים את מיי בכניעה לאיחוד האירופי.



"אם הברקזיט ייראה כך", אמר טראמפ בראיון, בהתייחס לנוסח 'הברקזיט המרוכך' שהציגה מיי לממשלתה בשבוע שעבר", אנחנו נסחר עם האיחוד האירופי, ולא עם בריטניה, מה שכנראה יהרוג את ההסכם". טראמפ הוסיף עוד כי הוא "אמר למיי איך לעשות את הברקזיט, אבל היא הרסה אותו". במקביל, הנשיא האמריקאי חזר על איבתו לאיחוד האירופי, שאותו האשים ב"הרס התרבות האירופאית", בכך שהכניס מיליוני פליטים ומהגרים ליבשת. "יש לנו מספיק בעיות עם האיחוד האירופי", הוסיף טראמפ. "אנחנו נלחמים בהם כעת כי הם לא התייחסו אלינו כראוי בענייני סחר".