בית המשפט במוסקבה גזר אמש 15 ימי מאסר על ארבעת המתפרצים למשחק גמר המונדיאל ביום ראשון האחרון. ארבע הנשים שמחו ונכנסו אל המגרש, כשהן עוצרות את משחק הגמר בין צרפת לקרואטיה, רצו במחצית השנייה אל המגרש, כשהן לובשות מדי משטרה מזויפים. הארבעה כוללים את ורוניקה ניקולשינה, אולגה פאקטוסובה, אולגה קוראצ'יובה ופיוטר ורזילוב, הגבר היחיד בחבורה שפרץ לדשא.

הפריצה, שנעשתה על ידי חברות להקת "הפוסי ריוט", אשר חברותיה ומעריציה נחשבים למתנגדים גדולים של הנשיא הרוסי, עוררה הלם וחשש למה שיקרה להן לאחר הפריצה, אך גם בגלל העניין העולמי, כנראה שלא קרה למתנגדיו של פוטין דברים חמורים יותר.
חברות הפוסי ריוט כבר ישבו בכלא לתקופות ארוכות יותר בעקבות ההתנגדות שלהן למהלכי הנשיא. ארבעת העבריינים לא יוכלו להגיע לאף משחק ספורט במשך שלוש שנים.

"הפריצה לדשא נועדה לקדם את רעיון חופש הביטוי ולגנות את התנהגות המשטרה, והמדיניות של פיפ"א: "חבל שהטרדנו את צופי הספורט בעולם", אמרה קוראצ'יובה, "אבל פיפ"א מעורבת במשחקים לא הוגנים. פיפ"א היא חברה של ראש המדינה אשר מדכאים את עמם, ופוגעים בזכויות אדם". היא הוסיפה כי העניין נועד גם להראות עד כמה המשטרה פוגעת בחייהם של האזרחים, ועד כמה היא מעורבת בהם".

כזכור, בנות הפוסי ריוט נכלאו ב-2012, כאשר מחו נגד הנשיא פוטין בכנסיה, וריצו עונשי מאסר בעקבות כך.

הבלם הקרואטי, דיאן לוברן, אשר דחף את הגבר שפרץ פנימה והפיל אותו לדשא, אמר לעיתונאים שהתקרית הפריעה למשחק, ברגעים שהיו חשובים מאוד לקבוצתו, ועל כן נהג איך שנהג. על המגרש, בו ניצחה צרפת 2:4 את קרואטיה, היו המומים מהפריצה וגם ביציעים סביר להניח שלא היתה נוחות מהמהלך, כאשר ביציעים ישבו, פרט לפוטין, גם נשיא צרפת ונשיאת קרואטיה.