טבח התנינים הגדול: האכזריות של בני האדם, ותחושת הנקמה, הביאה לאחד האסונות הגדולים ביותר שקרו בשנים האחרונות בכל הקשור ליחס לבעלי חיים. כ-292 תנינים נשחטו בפעולת נקם של המון זועם בכפר באינדונזיה בעקבות מותו של איכר מקומי, אשר נכנס לטריטוריה לא נכונה, נהרג, וגרם לכאוס ואסון עבור אנשי החווה ופעילי בעלי החיים. התמונות הקשות, שהגיעו מאינדונזיה, מראות ערימות תנינים שנשחטו. 

סוג'יטו, עובד מפעל טופו בסורונג במערב גינאה, חיפש דשא להאכיל את הפרות שלו כאשר הותקף על ידי תנין. צעקותיו לעזרה העירו את תשומת ליבו של תושב אשר שמע ואתו זועק לעזרה אך לרוע המזל הוא נמצא ללא רוח חיים, כך מדווח "הג'קרטה פוסט". לאחר שגופתו הובאה לקבורה בשבת, כ-600 תושבי הכפר חמושים בחפצים חדים יצאו לעבר חוות תנינים גדולה, השייכת לאלברט סיהאן, כדי לנקום את מותו של סוג'יטו. המתקפה האלימה נסתיימה בכ-292 תנינים שחוטים, ביניהם גורים ובוגרים. 

כ-40 שוטרים ניסו להפסיק את הטבח, אבל לא היה להם סיכוי לעמוד בזעם ההמון: "לא יכולנו לעשות כלום" אמר שוטר מקומי לABC. לא ברור האם הקרוקודיל שהביא למותו של סוג'יטו היה מאלה שנשחטו, אך בחווה נותרו מעט מאוד בחיים. התושבים השתמשו בסכינים לשחוט את התנינים - הם תפסו את החיות, גררו אותן ושחטו אותן למוות בערימות. "זה פשוט מחזה מחריד"
המשטרה הודיעה כי תחקור את האירוע, אך עד עתה לא ידוע על מעצרים שנעשו בעקבות המעשה, למעט תחקור של בעל החווה וארבעה אנשים נוספים כאשר המשטרה בדקה האם ניתן להעמיד את המאבטח לדין בגין רשלנות.