בידי ה-FBI הקלטות בהן נשמעים נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ועורך דינו מייקל כהן משוחחים על הסכמי השתיקה לדוגמנית פלייבוי קרן מקדוגל, שבעבר פורסם כי ניהלה רומן עם טראמפ בזמן שהיה נשוי למלניה, כך דווח היום (שישי) בניו יורק טיימס. מקורות דיווחו לעיתון כי את ההקלטות, שהתקיימו בסתיו 2016 ביצע כהן בעצמו והחוקרים שמו ידיהם עליהן בעת שחקרו את עורך הדין על פרשת מימון הקמפיין לנשיאות. 
בהצהרה שפורסמה הבוקר, עורך דינו של הנשיא טראמפ, רודי ג’וליאני, אישר את דבר קיומן של ההקלטות אך ציין כי לא בוצע כל תשלום. פרסום דבר ההקלטות בעת הזו מגיע לאחר דיווחים על כך שכהן העביר איתותים לחוקרים לפיהם הוא מוכן לשתף  פעולה עם החקירה שהחלה בחודש אפריל, עם פשיטה שנעשתה על משרדיו בה הוחרם ציוד רב. כמו כן רשת CNN דיווחה כי גורמים בבית הלבן מסרו שהנשיא טראמפ, כאשר שמע על ההתפתחויות אמר: "אני לא מאמין שמייקל עשה לי דבר כזה".

דוגמנית הפלייבוי התראיינה ברשת CNN בחודש מרץ האחרון והביעה במהלך את צערה על כך היתה במערכת יחסים עם הנשיא למרות שידעה שהוא נשוי למלניה טראמפ ויש להם בן משותף, בארון. מקדוגל שוחחה עם העיתונאי הבכיר של הרשת, אנדרסון קופר, על הרומן שלה עם הנשיא ועל התביעה שהגישה על מנת לשחרר אותה מהסכם השתיקה עליו חתמה. "מה אפשר לומר חוץ מסליחה?", אמרה הדוגמנית. "אני מצטערת, לא הייתי רוצה שזה יקרה לי". 
 
מקדוגל הודתה שהיא ידעה שטראמפ נשוי בעת שניהלו רומן, אבל לא רצתה להעלות את זה כי חשה אשמה. לדבריה, טראמפ הציע לשלם לה לאחר הפעם הראשונה ששכבו ב-2006 וזה גרם לה לבכות. "הוא ניסה לשלם לי אחרי שקיימנו יחסי מין. לא ידעתי איך להגיב לזה", אמרה, מעולם לא הציעו לי כסף בצורה כזאת. הסתכלתי עליו ואמרתי לו שאני לא בחורה כזאת".