הציוץ של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, בו הזהיר הלילה (שני) את נשיא איראן, חסן רוחאני, לא לאיים שוב על ארצו עורר תגובות מצד איראנים רבים שהביעו תמיכה והתנגדות למשטר האייתוללות. בתגובה לאיום של רוחאני על ארצות הברית ב"אם כל המלחמות", כתב טראמפ: "לעולם, לעולם אל תאיים על ארצות הברית שוב או שתסבול את התוצאות שמעטים בהיסטוריה סבלו לפני כן. אנחנו כבר לא מדינה שתעמוד מנגד למילותיך המטורפות על אלימות ומוות. היה זהיר".




גולשים איראנים רבים כתבו לטראמפ כי רוחאני לא מייצג את העם האיראני והשתמשו בהאשטאג "המשטר האסלאמי חייב ללכת". גולשת אחת כתבה לנשיא האמריקאי: "הוא (רוחאני) אינו הנשיא שלנו. אנחנו, העם, שונאים אותו. הוא סוכן של דיקטטור רצחני". גולש איראני כתב: "אנחנו האיראנים חיים תחת דיכוי של משטר טרוריסטי". אזרח איראני נוסף כתב לטראמפ: "אנחנו זקוקים לעזרתך".

מנגד, תומכי המשטר האיראני צייצו כנגד טראמפ ושיתפו תמונות של חיילים אמריקאים שהושפלו לאחר שנשבו בידי כוחות איראנים ב-2016, וכן של גופות חיילים אמריקאים שנהרגו בניסיון לחלץ את הדיפלומטים שנחטפו בשגרירות האמריקאית בטהרן ב-1979.



גנרל במשמרות המהפכה דחה את דברי נשיא ארצות הברית ואיים: "לעולם לא ננטוש את ערכינו המהפכניים, נתנגד ללחץ מאויבינו". לדבריו, "אמריקה רוצה להשמיד אותנו, אך טראמפ לא יכול לעשות דבר ארור".