לפחות חמישה בני אדם, בהם ילדים וסבתא רבתה שלהם, ושני לוחמי אש, נהרגו בשריפת הענק המשתוללת בימים האחרונים באזור העיר רדינג שבצפון קליפורניה. מאות מבנים נהרסו ו-17 בני אדם מוגדרים כנעדרים. המושל ג'רי בראון הכריז על מצב חירום ועשרות אלפי בני אדם נאלצו להימלט מבתיהם. 
הדליקה, שקיבלה את הכינוי "שריפת קאר", פרצה ביום שני כתוצאה מ"כשל טכני בכלי רכב" והחלה להתפשט באזור כשהיא פוגעת במספר מבנים בשתי עיירות קטנות. מפנה דרמטי התרחש ביום חמישי, כששילוב של טמפרטורות של יותר מ־40 מעלות, לחות נמוכה ורוחות עזות האיץ את הלהבות, שזינקו מעל נהר סקרמנטו והחלו להתקרב לעבר רדינג. נכון לסוף השבוע האש התפשטה על פני שטח כולל של יותר מ־180 קילומטר רבוע. 
בשל שילוב של השריפה עם רוחות בגובה הקרקע נוצרה תופעה של "טורנדו אש" שרק העצימה את הבהלה באזור. "טורנדו אש יורד על רדינג", כתב אחד הגולשים בטוויטר. "זה מחריד לחלוטין. שריפות הופכות ליותר ויותר בלתי צפויות. אנחנו לא יכולים להתעלם מכך". 

יותר מ־3,400 אנשי כיבוי נאבקים בלהבות בשבוע האחרון, אולם עד כה לא הצליחו להשתלט על הלהבות, שממשיכות לאיים על העיר שבה מתגוררים כ־95 אלף איש. כבאי ומפעיל בולדוזר פרטי שהשתתפו במאמצי הכיבוי נספו ולפחות שלושה כבאים נוספים נפצעו, כאשר לפחות 500 מבנים נהרסו כליל ועוד 55 מבנים נפגעו. 
המושל ג'רי בראון הכריז על מצב חירום במחוזות ריוורסייד ושאסטה והרשויות הורו ליותר מ־37 אלף תושבים להתפנות בתוך דקות ספורות. תחנת טלוויזיה מקומית נאלצה להפסיק את השידור הישיר כשהתקבלה ההודעה כי לא בטוח להישאר במקום, בעוד שמבית החולים המקומי פונו שישה פגים מחשש לבריאותם. 
פקקי תנועה גדולים נרשמו ביציאה מרדינג ביום חמישי בלילה, כאשר אלפים מיהרו להימלט מהלהבות המתקרבות. "האש הגיעה משום מקום", סיפר אליסטר סאליבן, שהספיק לעזוב כשברשותו רק הגיטרות שלו לפני שהבית שלו עלה באש. "אתה מנסה לתפוס דברים שאתה חושב שהם די חשובים. ואז אתה עוזב וחושב 'הייתי צריך לקחת גם את זה'". תושבת אחרת, רייצ'ל היינס, הודתה כי "מפחדים קצת כי לא יודעים אם אפשר לחזור הביתה ואם העיר תהיה שונה".

 
קרוב ל־90 שריפות משתוללות בימים האחרונים ברחבי ארה"ב, כאשר שריפת קאר היא אחת מתוך שש דליקות גדולות בקליפורניה. לפחות אדם אחד נהרג בשריפה אחרת במדינה, שגרמה גם לסגירת חלקים נרחבים מפארק יוסמיטי, בעוד שאלפים פונו בשל שריפה ביער הלאומי סן ברנרדינו.