בנו של אוסמה בין לאדן התחתן ככל הנראה עם בתו של מנהיג החוטפים בפיגועי 11 בספטמבר, כך דווח הלילה (שני) ברשת CBS. חמזה בן לאדן, שנשבע לנקום את מותו של אביו, שמר על פרופיל נמוך ולא יצר קשר עם משפחתו מאז שאביו חוסל על ידי כוחות אמריקאים בפקיסטן ב-2011. אך בני משפחתו סבורים כי הוא התחתן עם בתו של מוחמד עטא, מנהיג החוטפים המתאבדים שתקפו את ארצות הברית ב-2001.
"הם אומרים שבוגרי 11 בספטמבר עדיין קיימים אפילו 17 שנים לאחר המעשה", אמר כתב הגרדיאן מרטין שולוב, שראיין את אמו ובני משפחתו של מנהיג ארגון אל קעידה. בשנה שעברה הוסיפה מחלקת המדינה האמריקאית את חמזה בן לאדן לרשימת הטרוריסטים העולמיים שלה. נקבע כי הוא "נחוש לבצע, או מהווה איום רציני לבצע, פעולות טרור שמאיימות על אזרחים אמריקאים או על הביטחון הלאומי". שולוב אמר כי למרות שיש ספקולציה כי חמזה בן לאדן נמצא בפקיסטן, הוא מאמין כי סביר יותר שהוא נמצא באפגניסטן.  

חמזה נשבע לנקום במערב על חיסולו של אביו, והוא נחוש להפוך למנהיג הבא של אל קעידה, כך הזהיר בשנה שעברה בכיר לשעבר ב-FBI שהתראיין באינדיפנדנט הבריטי. עלי סופאן, שהיה החוקר הבכיר של ה-FBI בנוגע לאל קעידה לאחר פיגועי ה-11 בספטמבר, בחן מסמכים שנתפסו במתחם בפקיסטן בו חוסל בן לאדן על ידי יחידת "אריות הים" של צבא ארה"ב ב-2011. 


 פיגועי 11 בספטמבר 2001. צילום: רויטרס
פיגועי 11 בספטמבר 2001. צילום: רויטרס

 
"אני מחשיב את עצמי כמצופה בפלדה", כתב בן לאדן הבן, שהיום צריך להיות בערך בן 28, במכתב שכתב לאביו, אותו לא ראה כמה שנים. "הדרך של הג'יהאד למען האלוהים היא מה שאנו חיים". חמזה היה בן 22 כשהמכתב נכתב, והמנהיגות הפוטנציאלית שלו נבחנה כבר שהיה ילד. כבר אז הוא הופיע בתשדירי תעמולה של אל קעידה כשהוא מחזיק אקדח, סיפר בכיר ה-FBI לשעבר. 
"הוא היה ילד הפוסטר של אל קעידה, שהציג כישורי מנהיגות כבר בגיל צעיר", סיפר. "עבור חברי אל קעידה, שהיו מושפעים משידורי התעמולה הללו, הוא נחשב כמשפיע מאוד". הסוכן לשעבר גם סיפר שבן לאדן הבן נשמע בדיוק כמו אביו בקולו. חמזה הקליט ארבעה מסרי אודיו בשנתיים האחרונות הקוראים לנקמה במערב. "הוא אומר לאמריקאים: 'אנחנו באים ואתם תרגישו את זה. ואנו ננקום על מה שעשיתם לאבי, לעיראק ולאפגניסטן. כל הסיפור הוא נקמה".