תחקיר ערוץ 10: רוסיה ניסתה להשפיע על יחסי ישראל וארצות הברית באמצעות טוויטר, כך עולה מתחקיר שפורסם הערב (שני) בחדשות עשר, זאת בהמשך לטענות גורמי המודיעין בארה"ב לפיהם רוסיה התערבה בנעשה בבחירות בארה"ב. לפי הדיווח, גורמים רוסים מ"הסוכנות לחקר האינטרנט" ניסו לשפר את תדמיתו של נתניהו בקרב אנשי הימין בארה"ב, דרך הקמת פרופילים מזויפים ועמודי פייסבוק. מניתוח שערך ערוץ 10 עולה ניסיון לדרדר את היחסים בין אובמה לנתניהו, ולקשור בינו לבין טראמפ.
הציוצים שחזרו על עצמם היו אלו שטענו כי נתניהו סובל מ"ציד מכשפות", בדיוק כמו טראמפ, על רקע חקירותיו בישראל. מבדיקה מדגמית עולה כי 60% מהציוצים ניסו לסכסך בין אובמה לנתניהו או קושרים בין טראמפ ונתניהו, 25% תקפו את נתניהו משמאל או עסקו בחקירות המשטרה נגדו, בעוד שהשאר היו ציוצים חדשותיים.

אמש התייחס טראמפ לדיווח לפיו הוא מודאג לגבי מצבו המשפטי של בנו, דונלד טראמפ הבן, בעקבות פגישה שקיים ב-2016 עם עורכת דין רוסייה. "זו הייתה פגישה על מנת לקבל מידע על יריב, דבר חוקי לחלוטין שקורה כל הזמן בפוליטיקה - וזה לא הלך לשום מקום. לא ידעתי על כך!", כתב טראמפ בטוויטר. הנשיא שאל גם מדוע התובע המיוחד רוברט מולר לא חוקר את הפגישות שהתקיימו בבולשת הפדרלית ובמשרד המשפטים לגבי מסמך "מזויף" שמומן על ידי קמפיין קלינטון ובו טענות שלא הוכחו על טראמפ. "למרבה המזל העובדות יוצאות החוצה, ומהר!", כתב.  

כזכור, לפני כשלושה שבועות, התייחס טראמפ בפסגה המשותפת שערך עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בהלסינקי לפרשת ההתערבות הרוסית בבחירות לארה"ב וטען אז כי הוא מאמין לנשיא רוסיה שהכחיש את הדיווחים. מאוחר יותר, לאחר שהואשם בבגידה, הכחיש טראמפ שהתכוון לומר שלא הייתה התערבות רוסית, אולם טען כי היא לא השפיעה כלל על תוצאות הבחירות.