רפובליקני שהביע דעות אנטישמיות זכה בפריימריז למושב בבית הנבחרים של מדינת מיזורי. סטיב ווסט, שמקדם תאוריות קונספירציה אנטישמיות בתוכנית רדיו שאותה הוא מנחה, הביס שלושה מועמדים יריבים במירוץ על מושב המייצג את מחוז קליי במדינה. הוא זכה ב-49.5 אחוזים מהקולות, בעוד שהמתמודד במקום השני זכה ב-24.4 אחוזים.
"כשמסתכלים אחורה בהיסטוריה, לצערנו, היטלר צדק לגבי מה שהתרחש בגרמניה, ומי שעמד מאחורי זה", אמר ווסט בתוכנית הרדיו שלו ב-2017 לפי דיווח בקנזס סיטי סטאר. הוא דיבר גם על "מזימות יהודיות" לקצור איברים מתינוקות, להתעלל בילדים, ולשלוט במפלגה הרפובליקנית. לווסט גם ערוץ ביוטיוב שבו הביע דעות הומופוביות, אנטישמיות וגזעניות, לפי הסטאר. 
ביום חמישי, המפלגה הרפובליקנית במיזורי גינתה את דבריו "המזעזעים והדוחים" של ווסט. "לדעותיו המבחילות של ווסט אין מקום במפלגה הרפובליקנית של מיזורי או בכל מקום אחר. אנו מגנים בתוקף את דבריו", נמסר מהמפלגה לסטאר.  

בתוך כך, איוונקה טראמפ, בתו ויועצתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, גינתה את הגזענות ואת התנועה הניאו-נאצית לקראת עצרת שתציין שנה לאירועים האלימים בעיר שרלוטסוויל. "לפני שנה בשרלוטסוויל, ראינו מפגן מכוער של שנאה, גזענות ואלימות. בעוד שהאמריקאים מבורכים לחיות באומה שמגנה על חופש הביטוי והדעה, אין מקום לעליונות הגזע הלבן, גזענות וניאו-נאציזם בארצנו הגדולה", צייצה טראמפ.

"במקום לקרוע אחד את השני בשנאה, גזענות ואלימות, אנחנו יכולים להרים אחד את השני, לחזק את קהילותינו ולשאוף לעזור לכל אמריקאי לממש את הפוטנציאל המלא שלו", הוסיפה.