איטליה באבל אחרי ש-31 בני אדם כולל ילדים בני 8, 12 וגם 13 מתו אתמול באסון הגשר "מוראנדו" בגנואה, אבל כרגיל במקרים האלה היו גם נסים. אחד מהם שייך לכדורגלן שנפל 90 מטר מהגשר ונשאר בחיים. מדובר בכדורגלן בשם דווידה קאפלו (ששם משפחתו דומה למאמן המפורסם). הוא שיחק בעבר כשוער קליארי וכיום של קבוצת החובבים לג'ינו הממוקמת ליד העיר סבונה בצפון איטליה שם הוא מתגורר. הוא משחק כאמור כחובבן כיום ומקצועו הוא כבאי.  

הוא התראיין לטלוויזיה האיטלקית ואמר: "לפתע ראיתי שהדרך בגשר חסומה ואז נכנסתי להלם מוחלט. לא הצלחתי להבין איך המכונית שלי לא התרסקה. כנראה שנאחזתי עם הרכב בעמוד של הגשר. הצלחתי לצאת ממנה בלי נזק בעזרת האנשים למטה והתחלתי לעזור למאמצי ההצלה אחרי שהתאוששתי מההלם. זה היה מחזה אפוקליפטי. היה גשם מטורף ויחד עם זאת הגשר היה הרוס לחלוטין. הרגשתי שאני נמצא באיזה סרט ולא במציאות. לא הבנתי לפני כן
שהברק פגע בגשר וזה החל להתמוטט. ראיתי רק שהדרך נהרסה". הוא נלקח לאחר מכן לבית החולים של גנואה לטיפול מניעתי.  


אביו של דווידה הוא הבעלים של קבוצת כדורגל אחרת בשם פורי א פורטי, קבוצת חובבים נוספת, בה החל השחקן את צעדיו הראשונים. הוא התקשר לאבא שלו מהרכב אחרי הנפילה: "אבא, הגשר התמוטט, אני עברתי עליו עם הרכב ונפלתי. אל תדאג ניצלתי". אביו אמר לטלוויזיה המקומית: "אחרי שהתאוששתי מההלם של הידיעה אמרתי לבן שלי 'אם אתה יכול לזוז תנסה לנוע". האבא התקשר לשרותי ההצלה המקומיים 118 וכיוון את השוטרים לעבר הרכב. "כמה מלאכים הצילו אותו. אני צריך להגיד תודה לאלוהים שהוא ניצל, אבל כואב את הכאב של אלה שלא היה להם מזל".