אירוע רב נפגעים: יותר מ-70 בני אדם במדינת קונטיקט שבארצות הברית נטלו מנת יתר של מריחואנה סינטטית מעורבת עם האופיואיד פנטניל, המשמש לשיכוך כאבים. הנפגעים לקחו את הסמים באזור אוניברסיטת ייל היוקרתית, ולמרות שאיש מהם לא מת בעקבות מנת היתר, לפחות שניים מהם סבלו מתסמינים מסכני חיים. על פי דיווח ברדיו הציבורי של קונטיקט, לפחות אדם אחד נעצר בחשד למעורבות בפרשה. 

מפקד הכבאות של העיר ניו הייבן, ג'ון אלסטון, אמר כי "ב-8:00 בבוקר ביום רביעי הגיעו 12 נפגעים תוך 40 דקות, מה שגרם לנו להיערך לאירוע רב נפגעים. בית החולים, המשטרה וצוותי החירום החלו לפעול, יחד עם נציג של רשות הסמים והנשק".
מנהל שירותי החירום בעיר, ריק פונטנה, אמר: "אנשים רצו בפארק בו התמוטטו הנפגעים והעניקו להם עזרה. מפקד המשטרה, אנתוני קמפבל, קרא לציבור: אל תגיעו לפארק כדי לרכוש את הסם, המכונה K2. הוא גורם לאיבוד הכרה מאוד מהר ולבעיות נשימה. אל תסכנו את חייכם". 

 

על פי הרדיו הציבורי, מפקד הכבאות אלסטון, אמר על הסם כי "נראה שמדובר בקנאביס מלאכותי, אך הרשויות עדיין לא בטוחות. חלק מהקורבנות היו חסרי הכרה וסבלו מבעיות נשימה". על פי דיווח של ה"הרדפורד קורנט", הרשויות קבעו כי מדובר במריחואנה מעורבת עם פנטניל. 
על פי דיווח בתקשורת המקומית, האדם שנעצר חשוד במעורבות בלפחות חלק ממקרי מנת היתר. מושל קונטיקט, דניאל מאלוי, אמר אתמול כי מחלקת בריאות הציבור ומחלקת בריאות הנפש של המדינה מסייעות לרשויות בניו הייבן לטפל בכמות הנפגעים הגדולה. "מקרה החירום הזה מטריד מאוד ומדגים את האיום הגדול שסמי רחוב מציבים לבריאות הציבור", אמר המושל. "החומר בסם הזה מאוד מסוכן ואסור לקחת אותו".