חברת פרלמנט יהודייה בבריטניה אמרה כי חקירתה על ידי מפלגת הלייבור הזכירה לה "את מה שהרגישו יהודים בגרמניה בשנות השלושים". מרגרט הודג', שהועמדה בפני הליך משמעתי על כך שכינתה את מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין "אנטישמי וגזען", אמרה בראיון ששודר הערב (חמישי) בסקיי ניוז כי "זה הרגיש כמעט כאילו הם באים להיפטר ממני".
"זה מפחיד, זה הזכיר לי את מה שאבי נהג לומר לי כילדה: 'תמיד תשאירי מזוודה ארוזה ליד הדלת, מרגרט, למקרה שתיאלצי לעזוב בדחיפות'", סיפרה חברת הפרלמנט. "כאשר שמעתי על ההליך המשמעתי, התגובה הרגשית שלי עלתה בקנה אחד עם תחושת הפחד שאבי חש כאשר הוא הגיע לבריטניה", סיפרה הודג', שנולדה במצרים לאחר שהוריה נמלטו מגרמניה הנאצית. "יש קו דק בין להיות פרו-פלסטיני לבין להיות אנטישמי והוא בצד הלא נכון של הקו הזה", אמרה.

היא אמרה שפעולת המפלגה הרגישה כמו "בריונות", וכי היה מאמץ מרוכז "לטהר את המפלגה מאנשים שלא מסכימים עם ג'רמי קורבין ותומכיו". על האנטישמיות אמרה הודג': "מעולם לא ראיתי דבר כזה, זה מפחיד". חברת הלייבור היהודייה הזהירה כי נוצר פולחן אישיות במפלגה סביב קורבין.

"לא חייתי בשנות השלושים אבל זה גורם לך להרגיש שאם אתה לא מתייצב נגד זה עכשיו אז מה אתה מאפשר להתרחש? ועבורי המאבק בגזענות היה תמיד בלב כל מה שעשיתי". היא אמרה כי היא עומדת מאחורי דבריה על כך שקורבין אנטישמי: "עד שהוא לא יוכיח לי ולכל השאר כי טעינו לגמרי".

ג'רמי קורבין מניח זר על קברי מחבלים
ג'רמי קורבין מניח זר על קברי מחבלים


בתוך כך, ראש איגוד עובדים בריטי התומך בקורבין אמר כי המנהיגים היהודיים בממלכה "עוינים" כלפי מנהיג מפלגת הלייבור. ראש איגוד "יונייט", לן מקלוסקי, האשים את ועד שליחי הקהילות של יהודי בריטניה, מועצת ההנהגה היהודית ותנועת הלייבור היהודית ב"עוינות עיקשת וסירוב לדיאלוג". מקלוסקי כתב: "אני קורא להנהגת הקהילה היהודית לנטוש את העוינות התוקפנית, ולמתן את השפה לפני שהפירוד בינם לבין הלייבור ייעשה קבוע". 

הוא תקף גם שלושה עיתונים יהודיים, הג'ואיש קרוניקל, ג'ואיש ניוז והג'ואיש טלגרף על כך שכינו את קורבין "איום קיומי לחיים היהודיים בבריטניה". הצעד שלהם בא בעקבות החלטת הלייבור לאמץ קוד התנהגות לטיפול באנטישמיות, שאינו תואם את ההגדרה הבינלאומית לגזענות כלפי יהודים. "הם ביצעו מעשה הפחדה חסר אחריות", האשים תומכו של קורבין את העיתונים היהודיים.