היועץ לביטחון לאומי בממשלו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ג'ון בולטון, התראיין היום (ראשון) ל- ABC news ואמר כי רוסיה היא רק אחת מארבע מדינות שעלולות לנסות להתערב בבחירות לסנאט הצפויות להתקיים ב-6.11.2018 בארה"ב. בולטון ציין כי איראן, סין וקוריאה הצפונית עלולות גם הן להתערב בבחירות כאמור.



"אני יכול לומר בוודאות כי קיים חשש ביטחוני מפני התערבות סינית, התערבות איראנית והתערבות של קוריאה הצפונית בבחירות ואנחנו נוקטים צעדים כדי לנסות למנוע את זה", אמר היועץ לביטחון לאומי.
גורמים בכירים במודיעין ערכו ביקור פתע בבית הלבן כדי לתדרך אותו מבחינת אבטחה על מנת שהבחירות הקרובות יתנהלו כנדרש. נשיא ארה"ב,  דונלד טראמפ, אמר כי הוא מאמין בקביעה לפיה רוסיה התערבה בבחירות ב-2016 אך הוא מודה שמדינות אחרות עלולות גם הן להתערב באלה הקרבות.
 

בולטון נשאל האם הוא שם לב למשהו יוצא דופן בעבר לגבי מעורבות אפשרית של סין, וענה: "אני לא הולך להיכנס לשאלה הזאת, מה ראיתי או לא ראיתי, אבל אני אומר לך,כשאני מסתכל על הבחירות של 2018, אלה הן ארבע המדינות שאנחנו מודאגים ביותר מפניהן". אתמול צייץ טראמפ בחשבונו בטוויטר התייחסות לנושא, וכתב כי לדעתו "כל הטיפשים המתמקדים רק ברוסיה צריכים להתחיל לחפש גם בכיוון אחר, כמו סין".

בתוך כך הגיע בולטון לישראל, והערב הוא צפוי להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לארוחת ערב במעונו בירושלים. מחר יפגשו השניים בשנית, בלשכתו של ראש הממשלה.