ב-2 באוגוסט נפגש עבדאללה מלך ירדן ברבת-עמון עם שר החוץ הצרפתי ז'אן איב לה-דריאן. במהלך הפגישה סיפר המלך לשר החוץ הצרפתי על פגישתו עם טראמפ חודש קודם לכן. שני דיפלומטים צרפתים שעודכנו בפרטי הפגישה בין המלך לשר החוץ הצרפתי מסרו לחדשות עשר את תכניה. המלך עבדאללה סיפר לשר החוץ הצרפתי כי במהלך הפגישה עם טראמפ הוא הזהיר את הנשיא כי "צעירים פלסטינים רבים לא רוצים יותר שתי מדינות אלא מדינה אחת עם שוויון זכויות. התוצאה תהיה שישראל תאבד את אופייה היהודי". 
על פי הדיווח, המלך סיפר עוד כי במהלך הפגישה עם טראמפ הוא אמר שכדי שתכנית השלום של הבית הלבן תהיה מקובלת יש להציג אותה מראש למדינות המרכזיות באירופה ובעולם הערבי ולקבל מהן הערות. המלך התלונן כי עד עכשיו לצערו זה לא קרה. בשלב הזה המלך סיפר כי ביקש מטראמפ לחכות עם הצגת תכנית השלום. "יש יותר מדי קשיים עכשיו. לא צריך למהר עם הצגת תכנית השלום האמריקנית", אמר המלך לטראמפ. 
לדברי המלך, טראמפ השיב: "אני רוצה לקדם הסכם שלום במזרח התיכון. אני מחויב לכך. אם הממשל שלי לא יצליח להשיג עסקה (בין ישראל לפלסטינים) אף ממשל לא יצליח". עוד נטען כי הנשיא אמר בפגישה כי "אם הישראלים והפלסטינים יגיעו למצב של מדינה אחת דו-לאומית - תוך כמה שנים שמו של ראש הממשלה ישראל יהיה מוחמד".

מקור ישראלי ובכיר לשעבר בממשל האמריקני שעודכנו לגבי תכני הפגישה בין טראמפ למלך ירדן אישרו את הפרטים. בשגרירות ירדן בוושינגטון אמרו לחדשות עשר כי הם אינם מעוניינים להגיב. בבית הלבן גם כן סירבו להגיב ואמרו כי אינם מתייחסים לשיחות מדיניות של הנשיא טראמפ.