דולב זוארץ ואייל בוקל, שני הישראלים אשר היו עצורים בתאילנד בעקבות רצח מאור מלול, כחלק ממלחמות בעולם התחתון, הגיעו היום (שני) לבית המשפט תחת אבטחה כבדה, כאשר עומדת מולם אפשרות לעונש מוות, אותו דרשה המדינה. בסופו של דבר, החליט השופט כי השניים ירצו 25 שנות מאסר, ולא יישלחו למוות. השניים צפויים לעבור שנים קשות מאוד, שכן תנאי הכליאה בכלא התאילנדי נחשבים לקשים מאוד. את השניים ייצג עורך הדין ג'קי סגרון, שייעץ לעורכי הדין בתאילנד.

כזכור, האירוע החל בעיר נתניה והגיע עד לצ'אנג ביץ'. זוארץ, בן ה-24 ובוקל, בן ה-26 נעצרו בשדה התעופה דון מואנג בבנגקוק כחמש שעות לאחר האירוע, בו נפצעה חברתו רחל אוחנה. כזכור, המשטרה אישרה כי מדובר בפעולת נקם לאירוע שהתרחש בישראל, מלול היה כלוא במשך 20 חודשים על ניסיון רצח של אחיו של בוקל, שנפצע באירוע. לאחר שהשתחרר, הוא החליט להגיע לחופשה בתאילנד, שם נדקר למוות. 
הענישה שקיבלו השניים היא מופחתת, שכן לאורך המשפט הציגו השניים טענות לפיהן היו נתונים לניסיונות סחיטה ופגיעה מצד המנוח. השופט קיבל את הטענה הזאת ולכן לא גזר עליהם עונש מוות. השופט כתב כי לא מדובר ברצח קלאסי, אלא יותר ברצח שנבע מרגש אמוציונלי.

עו"ד ג'קי סיגרון סירב להגיב. מדובר בפסק דין שאינו חלוט ולכן ישנה אפשרות שיוגש ערעור אם יתברר כי הוא פסק דין חלוט יבחן מקום ריצוי העונש. אם יהיה כלא שתנאי המחיה שלו אכן קשים ולא סבירים אז תוגש בקשה להסגירם לישראל. אם תנאי הכליאה יהיו נאותים יישארו השניים לרצות את עונשם בתאילנד.