מנהיג מפלגת הלייבור הבריטית, ג'רמי קורבין, נפגש עם אנשי חמאס שקראו לביצוע פיגועים נגד בריטניה כחצי שנה בלבד לפני שנבחר ליו"ר המפלגה, כך לפי דיווח שפורסם היום (שלישי) ב"דיילי מייל". הפגישה, שנערכה בבית הלורדים, כללה לפחות ארבעה קיצוניים, להם השפעה גדולה בבריטניה. הפרסום מגיע לאחר הדיווח שלשום, לפיו קורבין נפגש ב-2012 עם מספר משוחררי עסקת שליט. 
תמונה מהאירוע, מראה את קורבין סמוך לדאוד עבדאללה, שחתום על הודעה שקוראת למתקפה על חיל הים הבריטי במידה וינסה לעזור במניעת הברחת כלי נשק לארגוני טרור ברצועת עזה. עבדאללה הוביל גם בעבר חרם נגד יום הזיכרון לשואה. 

צילום מסך
עוד נכח בפגישה עם קורבין, עזאם תמימי, שאמר כי הוא מעוניין לפוצץ עצמו בפיגוע התאבדות. זאהר אל ביראווי, המקורב להנהגת חמאס, נראה גם הוא, כשלידו נמצא מוחמד סוואלחה, שייצג את חמאס בביקור ברוסיה בשנה שעברה.

כאמור, שלשום פורסם ב"דיילי טלגרף", כי קורבין השתתף בשנת 2012 בכנס שנערך בקטאר, בו נאמו אסירי חמאס ששוחררו בעסקת שליט. אחד הנואמים באירוע היה חוסאם בדראן, לשעבר מפקד הזרוע הצבאית של חמאס בשומרון, שהורשע ברציחתם של יותר ממאה ישראלים בין 2001 ל-2002 במהלך האיתיפאדה השנייה וגורש לחו"ל.
 
משתתף נוסף בכנס היה חאלד משעל, שהיה אז יו"ר הלשכה המדינית של חמאס. על פי הדיווחים, קורבין תיאר בעיתון המפלגה את נאומיהם של המחבלים כ"מרתקים ומחשמלים".
 
לפני שבוע וחצי חשף "הדיילי מייל" סדרת תמונות בהן נראה יו"ר מפלגת הלייבור מניח זר פרחים סמוך לקברם של מתכנני טבח הספורטאים במינכן, עאטף בסיסו, מקים ארגון ספטמבר השחור, אבו איאד, עוזרו פאקרי אל עומארי, ואחראי הביטחון של ארגון אש"ף הייל עבד אל חמיד הקבורים בטוניסיה.
 
קורבין עצמו התייחס בעבר לביקורו בטוניסיה וטען שהוא הגיע לחלוק כבוד ל-47 קורבנות הפצצת חיל האוויר הישראלי במדינה בשנת 85' במסגרת מבצע "רגל עץ", אך על פי העיתון, התמונות שצולמו נמצאות רחוק ממקום האנדרטה להרוגי ההפצצה, בה הושמדה מפקדת אש"ף במדינה בתגובה לרצח שלושה ישראלים על סיפון יאכטה בקפריסין.

סקר חדש שפורסם שלשום בבריטניה מעלה כי שליש מהנשאלים סבורים שקורבין, הוא אנטישמי, בעוד שה"סאנדיי טיימס" דיווח כי חברים במפלגה דורשים לקיים דיון חירום על התנהלותו של קורבין והפגיעה במוניטין של הלייבור. לפי הסקר של מכון או פיניום, אשר נערך בשבוע שעבר בשיאה של סערת השתתפותו של קורבין בטקס שנערך בבית הקברות לזכר מחבלי "ספטמבר השחור" בתוניסיה ב־2014, עולה כי%33 מהנשאלים הסכימו שמנהיג הלייבור הוא אנטישמי, וזאת לעומת 27% שהביעו עמדה נגדית ו־17% שלא הביעו עמדה חד־משמעית.