גבר ישראלי חשוד יחד עם אדם נוסף ברצח אכזרי המסעיר בימים האחרונים את טאיוואן. על פי דיווחים במדינה, אורן מאיר, אמן קעקועים ישראלי-אמריקאי המתגורר בטאיפיי, חשוד כי רצח וביתר לאחר מכן מורה לאנגלית ממוצא קנדי בשבוע שעבר ונמלט לפיליפינים. השלטונות בטיוואן כעת מנסים להביא להסגרתו ולהעמדתו לדין.
על פי הפרסומים, מאיר בן ה-37, המוכר בטאיוואן בשם "אוז", ביצע את המעשה יחד עם גבר אפרו אמריקאי בשם אוורט בנט לפני כשבוע. המשטרה המקומית מסרה כי מאיר ובנט רצחו את המורה, ונסעו לאחר מכן לביתו של מאיר, כשבדרך נכנסו לסופרמרקט בשביל לקנות בירות על מנת לחגוג את המעשה.

עוד על פי הפרסומים, לאחר שהדיווחים אודות הרצח החלו לזרום, מאיר החל לדאוג כי השניים יתפסו ופחד שהמשטרה תאתר את מיקומם בגלל מכשיר הטלפון של שותפו לרצח. בנט אמר בחקירתו כי מאיר ביקש ממנו להימלט יחד איתו באותו היום, אך הוא לא האמין שהמשטרה תעלה במהירות על עקבותיהם ובשל כך נשאר בטאיוואן.
במשטרה המקומית אמרו עוד כי לפי תיעודי מצלמות האבטחה, מאיר הגיע לשדה התעופה של טאיוואן ביום שבת בחצות ועלה על טיסה למנילה כעבור שעתיים, כשהוא לבוש כתרמילאי ונושא עמו תיק גב וללא מזוודות. הוא נראה גם מדבר עם אישה נוספת בזמן שחיכה בתור, אך היא לא חשודה במעורבות במקרה.