שר המודיעין האיראני מחמוד עלאווי אמר היום (שלישי) כי כוחות הביטחון בארצו עצרו עשרות מרגלים במשרדי ממשלה שונים, כך דיווחה הלילה סוכנות הידיעות הסטודניאלית "איסנא". עלאווי לא ציין מתי נעצרו אותם "מרגלים" ועם מי הם היו בקשר, אך הדגיש כי רבים מבין העצורים הם בעלי אזרחויות כפולות. 



השר האיראני הוסיף "ביקשנו הרבה פעמים מהאזרחים להודיע לנו אם הם מכירים אנשים שיש להם אזרחויות כפולות. יחידת המאבק בריגול במשרד המודיעין הודיעה כי היא הצליחה לעלות על עשרות מרגלים במשרדי ממשלה שונים ועצרה אותם". בידיעה לא נמסר עבור אילו מדינות אותם עובדי ממשלה ריגלו. 



בתוך כך, נשיא איראן חסן רוחאני, התייחס מוקדם יותר היום בדברים שאמר לטלוויזיה האיראנית לסנקציות שהוטלו על מדינתו בידי ארצות הברית ואמר כי טהרן תצליח להתגבר על האתגרים הכלכליים ותראה ל"פקידים האנטי איראנים בבית הלבן שהסנקציות ייכשלו". 

כשנשאל רוחאני על ידי המחוקקים שאלות באשר לטיפולו בכלכלה, לאור עליית המחירים והאבטלה, הודה כי "הבעיות הכלכליות הן קריטיות". למרות זאת, לדבריו, חשובה יותר העובדה ש"אנשים רבים איבדו את אמונתם בעתיד הרפובליקה האסלאמית ומטילים ספק לגבי כוחה. אנחנו לא מפחדים מאמריקה או מהבעיות הכלכליות. נתגבר על הצרות".