אחרי שלא נראה בציבור מזה זמן רב, חוסני מובארק, נשיאה לשעבר של מצרים, נראה בתמונה שהועלתה אמש לטוויטר, ובניגוד לשמועות, הוא חי וקיים. מובארק נראה בתמונה, כשהוא יושב על כורסא לבנה ולצידו בחורה צעירה. השניים נראים מחוייכים וניכר שהרודן לשעבר הוסיף מספר קילוגרמים למשקלו.



לא ברור מהי הסיבה לפרסומה של התמונה ברשת דווקא בעיתוי זה, אך יתכן ומובארק בן ה-90 רצה לשדר שהוא עוד אתנו או שההיפך הוא הנכון, והוא בימיו האחרונים.



כזכור, לפני כשנה וחצי השתחרר מובארק ממאסר בן שש שנים, שאת רובו ריצה בבית החולים הצבאי. “אני מודה לכל מי שתמך בי לאורך תקופת המאסר”, אמר לתומכיו במסר הראשון לאחר שחרורו.



יציאתו לחופשי של הנשיא לשעבר התאפשרה לאחר שהתובע הכללי במדינה, נביל סאדק, החליט ב־13 במרץ לשחרר אותו באופן סופי ממעצר. ההחלטה התקבלה לאחר סאגה משפטית ומעצר ממושך והתבססה על כך שמובארק ריצה בפועל את עונש המאסר בפרשת ההשתלטות על כספי ארמונות הנשיאות בעת ששהה במעצר עד להכרעת בית הדין לערעורים בפרשת הרג 850 המפגינים שמחו נגדו ב־28 בינואר 2011 והביאו לידי הדחתו.



בעתירתו דרש א־דיב שתקופת המאסר של הנשיא לשעבר באשמת הרג המפגינים, שממנה זוכה בתחילת החודש, תחפוף לתקופת המאסר בת שלוש השנים בתיק ארמונות הנשיאות, שהסתיימה במרץ 2017.