מנהיגי העולם בירכו היום (ראשון) את היהודים לרגל ראש השנה תשע"ט. בין המברכים ניתן למצוא את נשיאי ארצות הברית ורוסיה, ראשת ממשלת בריטניה, שר החוץ האיראני, ראשי ערים גדולות ברחבי העולם ונציגויות זרות בישראל. 
בין המברכים היה נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שקיים מסיבת עיתונאים משותפת עם מנהיגי ונציגי הקהילה היהודית במדינתו. "אני נרגש לאחל לכם שנה טובה ומתוקה, ושתזכו לרבות נוספות. שתיכתבו בספר החיים", אמר, "אני שולח את ברכותי החמימות ביותר לאנשי העם היהודי בארצות הברית ומחוצה לה. האמונה היהודית בשיקוף, כפרה וזיכרון בפרק הזמן הקדוש הזה מהווה השראה לכל אזרחי אמריקה".מאוחר יותר הוא צייץ וכתב "ברכות ממני וממלאניה לכל היהודים החוגגים את ראש השנה".


איוונקה טראמפ העלתה תמונה משפחתית בחשבון האינסטגרם שלה ואיחלה שנה טובה ומתוקה



שר החוץ האמריקני מייק פומפאו, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בערב ראש השנה, אאחל לקהילת יהודי אמריקה, ולכל חברינו היהודים ברחבי העולם, שנה טובה ומתוקה". 

שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף צייץ בחשבון הטוויטר שלו:  "כשהשמש מפנה את מקומה לירח, אני מאחל לכל בני ארצי היהודים ולכל יהודי העולם שנה טובה מאוד, מלאה בשלום ובהרמוניה. ראש השנה שמח". 
 

ראש עיריית לונדון כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ברכות לכל החוגגים את ראש השנה. תמיד אעמוד לצד יהודי לונדון בהתמודדותם עם נגע האנטישמיות, נעשה ככל שביכולתנו כדי לשמור על ביטחון הקהילה היהודית שלנו. מאחל לכם שנה טובה, שנת שגשוג".
ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי צייצה: "רוצה לאחל לעם היהודי בבריטניה וברחבי העולם 'ראש השנה' שמח. עם תחילת השנה היהודית החדשה, אני רוצה לחדש את הנדר שלנו לעמוד לצד הקהילה היהודי במדינה, עכשיו ובשנים הבאות".
נשיא טורקיה רג'יפ טאיפ ארדואן בירך את היהודים בברכת שנה טובה. "ברכות לכל החוגגים את ראש השנה, אחד המועדים החשובים ביותר ביהדות, אני מאחל לכם שלום".