ראש הארגון האיראני לאנרגיה אטומית, עלי אכבר סאלחי אמר הלילה (שני) כי "איראן השלימה את הקמתו של מתקן לבניית צנטריפוגות מתקדמות". הדבר התרחש על רקע ההתבטאויות האחרונות מצד טהראן על הרחבת פעילות העשרת האורניום במדינה במקרה שבו הסכם הגרעין יקרוס סופית בעקבות פרישת ארצות הברית.
מוקדם יותר היום, המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, קרא לכוחות המזוינים של ארצו להגדיל את כוחם על מנת "להרתיע את האויב", כך פורסם באתרו הרשמי. "הגדילו את כוחכם ככל שתוכלו מפני שעוצמתכם  מרתיעה את האויב ומאלצת אותו לסגת", אמר חמינאי בטקס סיום קורס קצינים של הצבא האיראני בעיר נוושאר. "איראן והאומה האיראנית התנגדו לאמריקה והוכיחו כי אם אומה אינה מפחדת מאיומים של בריונים ומסתמכת על יכולותיה, היא יכולה לאלץ את המעצמות לסגת ולהביס אותן", אמר השליט האיראני. 
חמינאי אמר כי ארצות הברית ו"המשטר הציוני" מנסים לבלום את עלייתה של מעצמה אסלאמית במזרח התיכון. "הם יודעים כי המסר המרתק של האסלאם הוא הגנה על המדוכאים והנגזלים, ולכן הם פוחדים מהיווצרות של מעצמה המבוססת על האסלאם", אמר המנהיג העליון של איראן. 

בהתייחסות מרומזת להפגנות נגד המשטר, חמינאי גם הזהיר את הנוער האיראני מ"ניסיונותיו הנואשים של האויב לפתות ולהשפיע" עליהם במרחב הסייבר ובמרחב הציבורי והפרטי. "האויב פעיל מאוד בתחומים רבים, מה שקורא לדריכות, אחדות והסתמכות על האל כדי להתגבר עליהם", הוסיף השליט האיראני.