שני החשודים בהרעלת המרגל לשעבר סרגיי סקריפלובתו יוליה בסליסבורי שבבריטניה, במהלך חודש מרץ האחרון, התראיינו היום (חמישי) לראשונה מאז פרסום תמונותיהם, לרשת RT הרוסית, והכחישו את המיוחס להם בתקשורת הבריטית. מלבד זאת, הם אמרו כי "אנחנו מפחדים לצאת ממקום המחבוא שלנו", והוסיפו: "אנו חוששים לחיינו".



לדבריהם, "לא היה לנו בקבוק של בושם במזוודה, כפי שנטען. מדובר בסך הכל בצירוף מקרים פנטסטי. אנחנו אנשי עסקים, ואין לנו קשר לצבא הרוסי או לזרועות המודיעין הרוסיות". 



כשנשאלו מדוע הגיעו לבקר בסליסבורי, אמרו: "החברים שלנו אמרו לנו במשך זמן רב שכדאי לנו להגיע לעיירה הנהדרת הזו. היינו שם כדי לראות את הקתדרלה המפורסמת של העיירה, אך נשארנו שם רק במשך שעה בגלל מזג האוויר הרע. בסופו של דבר נרטבנו, ואז לקחנו את הרכבת הראשונה וחזרנו". 


"לא היינו במקום שבו טענו שהם הורעלו", הוסיפו השניים, שנראים כמו הדמויות שהופיעו בתמונות שפורסמו על ידי המשטרה הבריטית. "נרצה לשמוע את ההתנצלות של האשמים האמיתיים, במקרה שבו הם ימצאו".

גם בבריטניה צפו בראיון של השניים. מטעם התביעה בתיק נמסר כי "המרואיינים ברשת RT משתייכים לסוכנות הריגול הרוסית, והם אחראים לשימוש בנשק כימי ברחובות בריטניה".