חמישה בני אדם נהרגו כתוצאה מהוריקן פלורנס שממשיך לחצות את קרוליינה הדרומית תוך שהוא גורם לשטפונות והרס רב, אך לדברי החזאים בימים הקרובים, צפויה הסופה להיחלש בהדרגה.



בזמן שכ- 300 אלף תושבים נמצאים ללא אספקת חשמל, ויותר ממאה דיווחו כי נלכדו במכוניות ובגגות הבתים בעקבות ההצפות הרבות, התפרסם אתמול קטע ששודר בערוץ מזג האוויר האמריקאי, ובו נראה חזאי נאבק ברוח החזקה ומנסה להתנגד לה, בעוד שמאחוריו שני אנשים מהלכים בשלווה יחסית ולא נראה כי הם מושפעים כלל מהרוח.




הסרטון הפך כצפוי לוויראלי וזכה למאות אלפי שיתופים בטוויטר. גולשים רבים ברשת לעגו לחזאי שניסה להיאבק ברוח ביתר דרמטיות. אחד הגולשים כתב: "החזאי נאבק ברוח כאילו הוא בסכנת חיים, בעוד שני בחורים פשוט משוטטים לידו". בערוץ מזג האוויר הגנו על החזאי ובאתר האמריקאי "The Hill" דווח כי לדברי הערוץ  "חשוב לציין כי שני האנשים שהולכים מאחורי החזאי הולכים על בטון, בזמן שהחזאי  עומד על דשא רטוב, אחרי ששידר שעות רבות וככל הנראה כבר היה עייף ומותש". 



אתמול גבה ההוריקן את שני הקורבנות הראשונים - אישה ותינוק - כאשר עץ התמוטט על ביתם במהלך הסערה. מושל צפון קרוליינה, רוי קופר, אמר לפני כיממה כי הסופה "גורמת לחורבן" במדינה. הוא הוסיף כי הוא "מודאג עמוקות לגבי חוות, בתי עסק, בתי ספר וקהילות שלמות שעלולות להימחק". דובר מטעם עיריית ניו-ברן בצפון קרוליינה, שנפגעה עד כה הכי הרבה, מסר כי כ-200 אנשים חולצו מהמקומות המסוכנים וכי כ-150 נוספים ממתינים לחילוץ.



הדובר מסר כי "אנחנו רוצים שכל התושבים יידעו שאנחנו נבוא לקחת אותם. אלו שנשארו הם אנשים שמסיבה מסוימת החליטו להישאר ולהמתין לסערה". יש לציין כי העירייה נמצאת בסכנה מוגברת עקב הימצאותה בין שני נהרות, ששניהם עלו במהירות עם תחילתה של הסופה.