שערוריית המין שמאיימת על מינויו של מועמדו של הנשיא טראמפ לבית המשפט העליון: האישה שהאשימה את השופט ברט קוואנו כי תקף אותה מינית בשנות ה-80 המוקדמות חשפה את עצמה אתמול בראיון לוושינגטון פוסט, על רקע חידוש הדיונים בסנאט על מועמדותו. 

כריסטין בלייסי פורד, פרופסור לפסיכולוגיה מקליפורניה, אמרה שכשהיו בתיכון, קוואנו, שהיה שיכור, "הצמיד אותה למיטה, מישש אותה וניסה להוריד את בגדיה". "ניסיתי לצעוק, אבל הוא שם את ידו על פי", אמרה. "חשבתי שהוא יהרוג אותי בטעות". לדבריה, היא שלחה מכתב בנושא לחברת הקונגרס הדמוקרטית אנה אשו כבר בחודש יולי, אולם ביקשה לשמור על אנונימיות.
קוואנו הכחיש בתוקף את הטענות של בלייסי פורד כבר בשבוע שעבר. הבית הלבן לא הגיב לפרסום.

דובר ועדת המשפט של הסנאט, שמנהלת את השימוע לקוואנו, אמרה כי יו"ר הוועדה, הסנאטור צ'אק גראסלי, פועל על מנת לשוחח עם קוואנו ובלייסי פורד עוד לפני ההצבעה על מינויו של קוואנו, המיועדת ליום חמישי, זאת לאור חשיפת זהותה של המתלוננת והתוספת החדשה לקורות החיים של השופט. עם זאת, הדובר, טיילור פוי, הביע תרעומת על כך שההאשמה צפה מחדש רק ערב ההצבעה על מינויו של קוואנו.
חלק מהסנאטורים, בהם רפובליקנים, אמרו כי היו רוצים לשמוע את פורד מספרת את סיפורה. "היא חייבת להישמע", אמר הסנאטור ג'ף פלייק, חבר הוועדה וקרא לוועדה לא להצביע על המינוי עד שפורד תופיע בפניה. הסנאטור לינדזי גרהאם אמר כי ישמח לשמוע את פורד, אך אמר שזה יהי חייב לקרות במהרה.
הדמוקרטים לא יוכלו למנוע את מינויו של קוואנו לבית המשפט העליון, אלא אם כמה סנאטורים רפובליקנים יחליט לשבור שורות ולהצביע נגד המינוי. זאת משום שלרפובליקנים רוב של שני סנאטורים פלוס שובר השוויון של סגן הנשיא במקרה של תיקו בהצבעה.