משרד החינוך של טקסס אישר תוכנית לימודים לפיה "הסירוב הערבי להכיר במדינת ישראל הוביל לסכסוך המתמשך", כך דיווח היום (שני) ה"דאלאס מורנינג ניוז". השינוי יוכנס ללימודי מדעי החברה בבתי ספר התיכון בנושא "תנועות עצמאות באפריקה, המזרח התיכון, ודרום אסיה וסיבות לסכסוכים מתמשכים". 
משרד החינוך במדינה אישר גם את הסרתן של דמויות היסטוריות מסוימות מתוכנית הלימודים, בהן מזכירת המדינה האמריקאית ומועמדת המפלגה הדמוקרטית לשעבר, הילרי קלינטון. הצוות שבחן את חשיבותן של דמויות היסטוריות, ניקד אותן לפי ציון של עד 20 נקודות. קלינטון הגיעה לציון של 5 נקודות מתוך 20. לפי הדיווח, הסרתה מהלימודים תחסוך למורים כ-30 דקות של זמן לימוד. 

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לא נכלל ברשימה, מפני שתלמידים בטקסס מחויבים ללמוד על הנשיא, מושל המדינה וראש העיר הנוכחיים. ההצבעה, שהתקיימה ביום שישי, אינה סופית, והחלטת המשרד יכולה עדיין  להשתנות עד ההצבעה הסופית שתתקיים בנובמבר. השינוי בתוכנית הלימודים עדיין לא משפיע על ספרי וחומרי הלימוד. בבתי הספר בטקסס לומדים למעלה מחמישה מיליון תלמידים והיא מהווה גורם משפיע על מערכת החינוך בארצות הברית.  



הילרי קלינטון. צילום: רויטרס
הילרי קלינטון. צילום: רויטרס