מזכ"ל ארגון חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר בנאום שנשא הלילה כי "התוקפנות הישראלית על סוריה אינה נסבלת עוד ויש לשים לה קץ. "תקיפות רבות של ישראל על סוריה אינו קשורות להעברת נשק לחיזבאללה", הוסיף נסראללה, "תוקפנות זו קשורה בכישלון הפרויקט האמריקאי-סעודי-ישראלי באזור".
 לדברי מזכ"ל חיזבאללה, ישראל מנסה למנוע מסוריה להשיג יכולת של טילים למטרת הרתעה. על ציר ההתנגדות ללמוד היטב את התוקפנות הזו, ולדאוג לפתרון".
נסראללה מתח ביקורת על הלבנונים ומדינות ערב שרואים בארצות הברית ידידה ובת ברית. "אנחנו מתייחסים אליה כאל אויב", הבהיר מזכ"ל הארגון השיעי הלבנוני. "ארצות הברית היא שמאיימת על עמי האזור. האם חיזוק ישראל היא אינטרס של העמים הערביים? האם האינטרס של העם הפלסטיני הוא הכרת טראמפ בירושלים כבירת ישראל?", הוסיף, "האם האינטרס של העמים הפלסטיני והלבנוני הוא ביטול זכות השיבה והאונר"א? ארצות הברית היא שדוחפת לאזרוח הפלסטינים בלבנון כדי לשרת את ישראל".

נסראללה העריך כי הגיע קצו של ארגון המדינה האיסלאמית (דאעש) באזור, והוא מועבר באחרונה לפקיסטן, אפגניסטן, מצרים ותימן. "הארכת הנוכחות של ארגון המדינה האסלאמית באזורים בצפון מזרח סוריה, היא תוצאה של התמיכה האמריקאית", טען מזכ"ל חיזבאללה, "אני תוהה מה היה גורלם של העמים באזור, עיראק, לבנון, ירדן ומדינות המפרץ אם דאעש היה שולט בסוריה". נסראללה שב והדגיש כי ארגונו יישאר בסוריה "כל עוד ההנהגה הסורית תראה לנכון את הנחיצות של הישארותנו במדינה זו".