נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ביקר, באופן יוצא דופן, את הנשיא הרפובליקני לשעבר ג'ורג' בוש הבן הלילה (חמישי) במהלך ראיון שערך עמו כתב HILL.TV בבית הלבן. לדברי המנהיג האמריקאי, בוש אחראי ל"טעות הגרועה ביותר בהיסטוריה של ארה"ב, בדמות הכניסה למזרח התיכון". 

"הטעות החמורה ביותר בהיסטוריה של עמנו היא הכניסה למזרח התיכון, שנעשתה על ידי בוש", קבע טראמפ, שהסביר: "אובמה אולי הוציא את החיילים משם באופן לא נכון, אך הכניסה, מבחינתי, היא הטעות הגדולה ביותר שנעשתה בהיסטוריה של ארה"ב". 
לדברי נשיא ארה"ב, "זה היה נוראי מפני שבזבזנו 7 טריליון דולר במזרח התיכון, ומיליוני אבדות. אני אוהב לספור את האבדות משני הצדדים. מדובר במיליוני בני אדם". 

בדבריו התייחס טראמפ לפלישה של חילות קואליציה של מספר מדינות, בראשות ארצות הברית, בהנהגת הנשיא לשעבר בוש, ובריטניה, בראשות ראש הממשלה טוני בלייר לעיראק, החל מה-20 במרץ 2003, במטרה להפיל את משטרו של סדאם חוסיין.
אומדן של סכום הכסף שהוציאה ארה"ב על הלחימה בעיראק ואפנגיסטן נערך בספטמבר 2017 על ידי אוניברסיטת בראון. לפי ההערכה, מדובר בסכום של 5.6 טריליון דולר. הפנטגון העריך כי סך כל ההוצאות הקשורות למלחמות באיראן, אפגניסטן וסוריה בין 2--1 ל-2018 עומדות על 1.52 טריליון דולר.