נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, המשיך היום (שני) להגן על מועמדו לנשיאות בית המשפט העליון, השופט ברט קוואנו, שהואשם על ידי אישה בכך שביצע בה עבירות מין, לכאורה. לדברי טראמפ, מדובר באדם "נהדר ויוצא מן הכלל, אני איתו לאורך כל הדרך". המנהיג האמריקאי ציין גם כי התלונות נגדו "מופרכות" ו"פוליטיות".



בתוך כך, התמיכה הציבורית בקוואנו ירדה בשיעור ניכר בעקבות הטענות נגדו, כך על פי סקר חדש שפורסם ב"פוקס ניוז". מההמדגם עולה כי 40% מהנשאלים בלבד תומכים במינויו, זאת לעומת 50% שמתנגדים לו ו-10% שלא גיבשו דעה בנושא.  
 
דבריו של טראמפ נאמרו מספר שעות בלבד לאחר שהוגשה תלונה נוספת נגד השופט, כך לפי ה"ניו יורקר". המקרה המדובר התרחש בשנים 1984-1983, כאשר הוא היה סטודנט שנה ראשונה באוניברסיטת ייל. המתלוננת היא דבורה רמירז, בת 53, שהייתה באותה השנה סטודנטית לסוציולוגיה ופסיכולוגיה באוניברסיטה. היא טוענת כי קבנאו חשף את עצמו בפניה במסיבה במעונות בעת שהיו שיכורים, דחף את איבר מינו לפניה וגרם לה לגעת בו ללא הסכמתה, בטרם הדפה אותו ממנה.

היא סיפרה במהלך שיחותיה עם העיתונאים, כי ההחלטה האם להיחשף ולהתמודד עם תשומת הלב והביקורת הציבוריים היתה קשה. לדבריה, היא היססה מאוד, שכן היא אינה זוכרת את האירועים במלואם, מאחר והיתה שיכורה. היא התקשתה לתאר את חלקו באירוע, ורק כעבור מספר ימים, שכללו בין היר הערכה מחודשת של הזכרונות, וכן התייעצות עם עורך דינה, החליטה לספר את הסיפור.

לדבריה, היא הוזמנה למסיבה, שבה היו נוכחים כמה סטודנטים ששתו בה אלכוהול, ולטענתה, נתבקשה לשתות משקאות רבים בטרם קבאנו חשף עצמו בפניה. "אני יודעת בבירור שזה לא מה שרציתי. לא תכננתי לגעת באיבר מין של גבר עד החתונה", טענה, "הייתי נבוכה ומושפלת והנוכחים אף ניסו לעודד אותה לנשק אותו. רמירז ציינה כי בשלב הזה היא הדפה אותו, והוא החל לצחוק בעת שלבש את מכנסיו. "עדיין רואה את פניו וירכיו מתקרבים אלי", סיפרה.