קליאן קונווי, יועצתו הבכירה של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, חשפה בראיון ששודר היום (ראשון) ב-CNN כי היא "קורבן של תקיפה מינית", זאת במהלך דיון על ההאשמות נגד מועמדו של טראמפ לביהמ"ש העליון, השופט ברט קוואנו, אשר הואשם על ידי מספר נשים בכך שתקף אותן מינית בעבר. 

"אני מרגישה אמפתיה גדולה לקורבנות של תקיפה מינית, הטרדה מינית ואונס", אמרה קונווי, שהסבירה: "אני קורבן של תקיפה מינית. אני לא מצפה שהשופט קוואנו או מישהו אחר ייקח אחריות על כך. לא מדובר פה בביל קוסבי ואפילו לא בביל קלינטון". עם זאת, ציינה: "קולן של הנשים המותקפות צריך להישמע". 

כזכור, לפני כיומיים אישרו חברי ועדת החוקה של הסנאט את מינויו של קוואנו לבית המשפט העליון. ההחלטה אושרה ברוב של 11 תומכים מול 10 מתנגדים, זאת לאחר שארבע נשים התלוננו נגדו כי תקף אותן מינית בצעירותו. 

עם זאת, הוועדה המליצה לדחות בשבוע את ההצבעה בסנאט על המינוי, כדי לאפשר ל-FBI לחקור את התלונות נגדו בגין תקיפה מינית. יו"ר הוועדה אמר כי ינסה לפעול לדחיית ההצבעה, אך הוסיף כי "איני יכול לשלוט בלוחות הזמנים של הסנאט".

ואולם, טראמפ, שהכריז על ההחלטה על קיום החקירה בעניינו, המשיך להגן על השופט, ואמר כי הוא מאמין שהבדיקה בעניינו תסתיים "טוב מאוד" וכי הוא "אדם טוב". טראמפ אמר עוד כי הוא מאמין שקוואנו לא עשה דבר רע.