מארק גאדג', חברו בתיכון של ברט קוואנו שמואשם ביחד עמו בתקיפה מינית של ד"ר כריסטין בלייזי פורד, נחקר על ידי ה-FBI, כך מסר הלילה (שלישי) עורך דינו לכלי התקשורת באמריקה. גאדג' כפר לא מכבר בהאשמות והודיע כי ישתף פעולה עם כל חקירה של ה-FBI, זאת לאחר שהסנאט החליט לאשר את מינויו של קוואנו לתפקיד שופט בית משפט העליון רק בכפוף לחקירה בת שבוע.

בתוך כך, עיתון ה"ניו יורק טיימס" מדווח כי בעת שהיה סטודנט לתואר ראשון באוניברסיטת ייל, היה קוואנו מעורב בקטטה שפרצה בבר מקומי. על פי דוח המשטרה, קוואנו הואשם בכך שבמהלך הקטטה הוא זרק קרח על אדם אחר. 
התקרית, שהתרחשה בספטמבר 1985, בזמן שהיה קוואנו בשנתו השנייה לתואר, הובילה לחקירתו וארבעה אנשים נוספים על ידי משטרת ניו הייבן. קוואנו לא נעצר, אך דוח המשטרה האשים אותו, כאמור, בזריקת קרח על אדם אחר "מסיבה לא ידועה". 

בדוח המשטרה נרשם גם כי עד לקטטה אמר שכריס דאדלי, שחקן הכדורסל שהיה חברו של קוואנו, היכה לאחר מכן את אותו אדם באוזנו באמצעות כוס. בדוח נכתב כי הקרבן, דום קוזולינו, דימם מאוזנו הימנית וקיבל טיפול רפואי בבית חולים מקומי. 
דאדלי הכחיש את ההאשמות נגדו, ואילו קוואנו סירב להגיד לשוטרים האם זרק את הקרח או לא. דוח המשטרה אף התייחס לקטטה בבר כתקיפה, ולא צוין בה האם מישהו נעצר ואין כל אינדיקציה לכך כי הוגשו בעקבותיה כתבי אישום.
מלבד האשמותיו בתקיפות מיניות, קוואנו סופג ביקורת גם בטענות על שתייה מופרזת של אלכוהול בצעירותו, טענות אותן ביטל בסנאט. "באחת ההזדמנויות האחרונות בהן ביליתי עם ברט, הייתי עד לכך שהוא שפך בירה על פרצופו של אדם אחר", אמר צ'ארלס לודינגטון, שלמד עמו בייל. לדבריו, קוואנו שיקר לסנאט בנוגע להיקף שתיית האלכוהול שלו בתקופת הלימודים. לודינגטון סיפר גם כי שוחח עם ה-FBI בנוגע לתקרית, וציין כי קוואנו היה שיכור "לעיתים קרובות, אפילו עד אובדן הכרה וזיכרון". לדברו, קוואנו היה הופך לאדם אגרסיבי ואלים לאחר ששתה.

בתוך כך, רשת NBC מדווחת כי בימים שקדמו לפרסומים בדבר התקיפות המיניות של קוואנו, השופט וצוותו יצרו קשר מאחורי הקלעים עם חבריו מהלימודים במטרה להפחית מהטענות. על פי הדיווח, מהתכתבות בין שתי מכרות של קוואנו מתקופתו באוניברסיטת ייל, עולה כי ההיכרות בין אחת המתלוננות, דבורה רמירז, לבין השופט הייתה טובה בהרבה מאשר התפרסם. השניים נפגשו בחתונה 10 שנים לאחר שסיימו ללמוד, ונכתב כי רמירז "לא הרגישה בנוח בסביבתו של קוואנו".