מרבית השכנים של אלכסנדר סטוארט יוסטון (68) אינם יודעים על ייחוסו המפוקפק. יוסטון ושני אחיו, בריאן ולואיס הם, ככל הידוע, קרובי משפחתו האחרונים של הצורר הנאצי אדולף היטלר. השלושה נולדו לויליאם פטריק היטלר, אחיינו של העריץ הנודע לשמצה. ב־1935, האחיין, שכונה וילי, ביקש מהדוד המפורסם לעזור לו למצוא עבודה. 
 
לאחר שנענה בסירוב, הוא עזב בכעס את גרמניה והצטרף לצי האמריקאי. היטלר הצעיר אף לחם בשורות הצבא האמריקאי נגד הגרמנים במלחמת העולם השנייה. "היטלר נגד היטלר", כינו זאת קרובי המשפחה באותה תקופה. בתום המלחמה מיהר וילי לשנות את שם משפחתו להילר ומשנת 1946 נמחק השם הידוע לדיראון  עולם מכל מסמכי המשפחה.
 
היום, כמעט 85 שנה לאחר מכן, ילדיו של וילי מתגוררים בעיירה שקטה ושלווה המונה כ־20 אלף תושבים בלונג איילנד. בראיון נדיר שהצליח להשיג כתב עיתון "הבילד" הגרמני, הסכים יוסטון לשתף את הציבור בדעותיו הפוליטיות וסיפר כי הוא ושני אחיו, המתגוררים בצדה האחר של העיירה, אומנם רשומים במפלגה הרפובליקנית, אולם שלושתם רחוקים מלתמוך בנשיא האמריקאי המכהן דונלד טראמפ. "האדם האחרון שהייתי אומר כי אני מעריץ הוא טראמפ", הדגיש יוסטון ונימק, "יש דברים שהוא אומר שאולי נכונים, אבל הנימוסים שלו מוציאים אותי משלוותי. ואני פשוט לא אוהב שקרנים".

אנגלה מרקל. צילום: רויטרס
אנגלה מרקל. צילום: רויטרס


יוסטון אמר כי לו היה חי כיום בגרמניה, הוא היה מצביע עבור הקנצלרית אנגלה מרקל, שאותה הוא ואחיו מעריכים מאוד: "אני מחבב אותה. היא טובה. היא נראית אדם אינטליגנטי וחכם מאוד", הסביר האחיין בחיוך. כשנשאל לדעתו על משבר הפליטים באירופה בכלל ובגרמניה בפרט, חיווה יוסטון את דעתו כי מרקל עושה "את מה שהיא צריכה לעשות". 
 

בניסיון לשמור על פרטיותם ולהתרחק ככל האפשר מעין התקשורת המקומית הקימו שני אחיו של יוסטון חומה גבוהה סביב ביתם. בניגוד לאחיהם, בריאן ולואיס לא הסכימו לשוחח עם כתב "הבילד". מאוחר יותר ניסה הכתב לברר אם השכנים של המשפחה יודעים על שורשיה של המשפחה. שכנה אחת שניאותה לדבר עם הכתב קצרות הודתה כי היא מודעת לעובדה כי הם קרובי משפחה של הצורר הנאצי אולם מיהרה להבהיר: "הם אנשים נפלאים. פשוט מצוינים. אי אפשר להאשים בן אדם בגלל קרובי המשפחה שלו".