התפטרותה היום (שלישי) של שגרירת ארה"ב לאו"ם ניקי היילי, שהייתה ידועה כאן במיוחד בשל התבטאויותיה החריפות בעד ישראל, הכתה את האמריקאים בתדהמה. אולם, בעוד איש לא ראה את זה מגיע, גולשי הטוויטר כבר מריחים את המהלך הבא שמבשל נשיא ארה"ב דונלד טראמפ: מחליפה של היילי יהיה הראפר הפרובוקטור המפורסם ובעלה של קים קרדישאן, קניה ווסט.



אז איך הם הגיעו לזה, אתם שואלים? הסיפור פשוט: התפטרותה של היילי מהתפקיד שהקנה לה תהילת עולם בישראל מגיעה ימים ספורים לפני פגישתם המיועדת של הנשיא והראפר, שידוע כתומך נלהב שלו. חלק לא קטן מגולשי הטוויטר בטוחים שיש קשר בין הדברים, ובאופן לא מפתיע, רובם גם הביעו חשש מהמהלך.





"אם טראמפ יחליף את היילי בקניה, אנחנו נקבל את השיא של 2018"



במסיבת העיתונאים לאחר התפטרותה של היילי, אמר טראמפ כי מספר אנשים הביעו עניין למלא את החלל שהותירה - אבל לא ציין כמובן האם קניה יהיה אחד מאותם אנשים.



"אין לי מושג למה היילי התפטרה. אבל אני כן יודע שטראמפ צפוי להיפגש עם קניה ווסט השבוע, ויש לו רקע בינלאומי וכריזמה. רק מעלה נקודה שזה יכול להיות מפגש של אינטרסים"



אז קניה ווסט אולי לא יחליף את היילי באו"ם, אולם הפגישה עם נשיא ארה"ב בהחלט תתקיים ובה השניים צפויים לדון ברפורמה בבתי הכלא, באלימות הכנופיות והתחדשות הייצור בארה"ב. הראפר צפוי להיפגש גם עם ג'ארד קושנר, חתנו של טראמפ ושליחו למזרח התיכון.