עימות נוסף התרחש היום (ראשון) במפלגה הרפובליקנית לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב המקדימות הצפויות בדרום קרוליינה ובנאוודה. גם הפעם, בלטה הופעתו של המיליארדר השנוי במחלוקת דונלד טראמפ שהשתלח שוב ושוב, אדום מזעם, במועמדים ג'ב בוש וטד קרוז. 

איש העסקים המיליארדר התייצב לעימות שערכה רשת CBS האמריקאית לאחר שהוכיח את עצמו וניצח בבחירות המקדימות במדינת ניו המפשייר וכשהוא מחזיק ביתרון גדול בסקרים במדינת דרום קרוליינה.

במקום ללכת על בטוח ושלמור על איפוק, טראמפ הגיב בזעם לכל הערה וטענה כלפיו, כשהוא מפריע ליריביו ומכנה אותם שקרנים בפרצי התרגשות שעשויים להטיל ספק ביכולתו לעמוד בלחצים של תפקיד הנשיאות. 
מי שספג את רוב האש מטראמפ היה ג'ב בוש, אחיו של הנשיא לשעבר ואחד המועמדים המובילים במירוץ הרפובליקני וזוכה לתמיכה רבה בקרב הממסד המפלגתי.  כלי התקשורת בארצות הברית התקשו להכריז על מנצח בעימות, בעיקר בשל אובדן העשתונות של טראמפ. אך לא רק המועמד מניו יורק החליף עלבונות עם המועמדים האחרים אל גם מרקו רוביו וטד קרוז התעמתו באופן חריף. 
סגנונו הלוחמני של טראמפ אמנם שלט ברוב הקמפיין שלו, אך בימים האחרונים נראה כי הוא מנסה למתן במידת מה את התבטאויותיו במטרה להיראות כמי שנוקט בגישה חיובית ומחבקת. נראה היה כי הוא מנסה להמשיך במדיניות הזו כשספד לשופט בית המשפט העליון שנמצא מת ביום שבת. 
אך כאשר החל לספוג ביקורת מג'ב בוש, התרעם טראמפ והזכיר את פלישתו של אחיו לעיראק בשנת 2003. "זו הייתה טעות גדולה ושמנה" הוא אמר בסגנונו הלא שגרתי. טראמפ אף הזכיר שפיגועי ה-11 בספטמבר קרו במהלך כהונתו של בוש. "גורג' בוש טעה. כולנו עושים טעויות. אבל הטעות הזו הייתה באמת דבר מיוחד..הם שיקרו! אמרו שיש נשק להשמדה המונית ולא היה", התרעם טראמפ.