המועמד הרפובליקני המוביל לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, ממשיך לעורר סערה, והפעם בקרב יהודי ארצות הברית. טראמפ אמור לנאום בשבוע הבא בכנס של איפא"ק, הלובי האמריקאי למען ישראל. קבוצה הטוענת כי היא מייצגת קואליציה של ארגונים יהודיים אמריקאים, הכריזה היום (חמישי) על כוונתה למחות בכנס איפא"ק בשל נאומו הצפוי באירוע של טראמפ. 
 
ארגון המחאה, המכנה עצמו "ארגון נגד שנאה", טוען כי הוא מדבר בשמם של מספר רבנים, חזנים, ומנהיגים יהודיים, והודיע כי בכוונתו לגייס כאלף מפגינים שיביעו מחאה שקטה לפני נאומו הצפוי של טראמפ. עוד הודיעו בארגון כי יקיימו באותו זמן דיון רב משתתפים על כבוד האדם וזכויות אדם, מחוץ לאיצטדיון המשמש את חברי הלובי הפרו-ישראלי. 
 
בהודעה שהוציאו לעיתונות, מייסדי הארגון, הרבנים דוד פסקין וג'סי אוליצקי, ציינו כי הם מתככנים הפצת אלף מדבקות ועלונים בגנות "הקנאות, הגזענות, שנאת הזרים ושנאת הנשים שהביע מר טראמפ וארגונים אלימים שהוא מקדם", על מנת למנוע מ"הודעת השנאה שלו להפוך חלק מוועידת איפא"ק". 
 
בראיון לג'רוזלם פוסט ביום חמישי, אמר פסקין, שעומד בראש בית כנסת "בית דוד" בפאלם ביץ', כי ישנם הרבה אנשים איתם הוא חולק על נושאי מדיניות, אבל "טראמפ משתמש ברטוריקה מאיימת ומפחידה, שקורעת לגזרים את הערכים שעמדו בבסיס הקמת ארה"ב, המערכת הפוליטית שלנו והיהדות".