דונלד טראמפ ממשיך לפרט את מדיניות החוץ שלו, המועמד הצפוי של המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית, מוכן לפגוש את מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און על מנת לעצור את תכנית הגרעין של פיונגיאנג, כך אמר המיליארדר בראיון. פגישה בין נשיא ארצות הברית למנהיג המדינה המבודדת היא שינוי גדול מאד במדיניות האמריקאית. 



"אני אשוחח איתו, אין לי בעיה לדבר איתו", אמר טראמפ, שלא היה מוכן לפרט כיצד הוא לשאת ולתת עם קים. "באותה עת, אפעיל לחץ גדול על סין משום שמבחינה כלכלית יש לנו עוצמה אדירה מולה", הוסיף איל הנדל"ן. בייג'ינג היא התומכת הכלכלית והדיפלומטית הגדולה של קוריאה הצפונית.



עוד בראיון, קרא טראמפ להסכם אקלים חדש, משום שלדבריו ארצות הברית מופלית לרעה בהסכם פריז, שמגביל את פליטת גזי החממה של מדינות העולם.



בנושא הכלכלה, אמר איש העסקים כי הוא מתכוון לבטל את רפורמות דוד-פרנק, שהונהגו בעקבות המשבר הכלכלי של 2008: "הן כוח שלילי על הכלכלה". טראמפ גם הזהיר מבועה בענף ההייטק: "הערך של חברות הטכנולוגיה גבוה מאד מבלי שהן עושות כסף".



על רצונו להחליף את ג'נט ילן, נגידת הנבק המרכזי האמריקאי, אמר טראמפ כי היה רוצה לראות רפובליקני בתפקיד, אך הוא אינו "אויב" של ילן: "אני לא חושב שהיא עושה עבודה רעה".