סבב נוסף של בחירות מקדימות לקביעת מועמדי המפלגות לנשיאות ארצות הברית נערך הלילה (רביעי). במפלגה הדמוקרטית נערכו בחירות בקנטקי ובאורגון ואילו במפלגה הרפובליקנית רק באורגון. המועמדת הדמוקרטית, הילרי קלינטון ניצחה בקנטקי ולאחר קרב צמוד, יריבה, ברני סנדרס, רשם ניצחון באורגון. 



קלינטון וסנדרס ניהלו קרב צמוד בקנטקי ולאחר ספירת 99% מהקולות, נרשם ניצחון נוסף למזכירת המדינה לשעבר על הסנאטור מוורמונט בפער קטן מאד של 0.4% בלבד.  המשמעות היא שחלוקת הנציגים במדינה תהיה כנראה שווה, מה שאומר שסנדרס לא הצליח לצמצם את הפער מול קלינטון, שמתקרבת ליעד של 2,383 נציגים בוועידה. 



הניצחון של קלינטון קוטע רצף של שני ניצחונות רצופים לסנדרס, באינדיאנה ובווירג'יניה המערבית. המועמד היהודי מסרב לפרוש מן המרוץ למרות קריאות של קלינטון עצמה ושל בכירי המסד הדמוקרטי.



גם באורגון נערכו הלילה בחירות מקדימות בשתי המפלגות, כשבמירוץ הדמוקרטי סנדרס רשם ניצחון עם 53% מהקולות בעוד קלינטון הסתפקה ב-47% מהקולות. בקרב הרפובליקני, לאחר ספירה של 66% מהקולות, טראמפ מוביל עם 66% בעוד טד קרוז נותר הרחק מאחוריו עם 16% מהקולות.



הבחירות המקדימות הבאות במפלגה הדמוקרטית יתקיימו בעוד שלושה שבועות בשש מדינות, בהן קליפורניה על 475 נציגיה בוועידה וניו ג'רזי עם 126 נציגים.