הפגנה אלימה: עשרות מפגינים הקימו התעמתו עם המשטרה היום (שלישי) בעצרת של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, באלבקרקי שבניו מקסיסקו. המוחים התפרצו לעצרת, שברו דלתות ופרצו מחסומים שהוצבו במקום. במהלך המהומות המפגינים הציתו חולצות עם כיתובי ססמת בחירות של טראמפ ויידו אבנים ובקבוקים.



מחוץ לכנס היה כאוס גדול כאשר המשטרה פינתה את המתקהלים במקום לרחובות סמוכים. המפגינים נגד דונלד טראמפ הביעו ביקורת קשה על מדיניותו כלפי מהגרים. במהלך המחאה שברו המתנגדים את דלת הזכוכית של מרכז הכנסים והתעמתו עם השוטרים שפינו אותם באמצעים לפיזור הפגנות. המהומות התרחשו כאשר טראמפ כבר עזב את המקום.


מהומות בעצרת של טראמפ בניו מקסיקו

בתוך הכינוס, המפגינים שיבשו לסירוגין את העצרת, כששלושה מתנגדים הוצאו בכוח על ידי המשטרה. עשרות נוספים החזיקו בשלטים בהם כונה טראמפ "גזען" ונכתב עוד "שמענו מספיק". בשלב מסוים אישה לבושה בחזייה, עמדה מאחורי טראמפ והשליכה עליו שטרות כסף מזויפים. גם היא הוצאה החוצה על ידי המשטרה. 



העימותים היום ממשיכים את אירועי האלימות שהתרחשו בכנס של טראמפ בשיקגו בחודש מרץ האחרון. למרות המהומות, במשטרה הבהירו כי לא נורו יריות וכי נשמר הסדר במקום.