המועמדת הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון נאלצה היום (ראשון) לעזוב באופן בלתי מתוכנן טקס בניו יורק לציון 15 שנים לפיגועי 11/9. לפי דיווח ברשת FOX, קלינטון נאלצה לעזוב את המקום בעקבות "אירוע רפואי". דיווח נוסף טוען כי קלינטון התעלפה במהלך האירוע. דובר של קלינטון מסר לאחר כשעה כי המועמדת הרגישה לא טוב בעקבות מזג האוויר החם. היא נסעה לבית בתה צ'לסי בעיר. "כעת היא מרגישה טוב יותר", אמר דוברה ניק מריל. 



שעה לאחר הודעת דוברה, יצאה הילרי קלינטון מבית בתה למול קהל עיתונאים. היא אמרה לכתבים כי היא "חשה מצוין" ונופפה למצלמות. לפי מטה קלינטון היא עזבה לביתה שבצ'פאקווה במדינת ניו יורק.



קלינטון עוזבת בית בתה צ'לסי. "מרגישה מצוין". צילום: רויטרס



אדם שנכח באירוע אמר ל-FOX כי "הברכיים של קלינטון רעדו" וכי היא איבדה את אחת מהנעליים שלה כשנכנסה לואן שהסיע אותה מהמקום. 

בחודשים האחרונים התגברו הטענות בנוגע למצבה הבריאותי של הילרי קלינטון, כשרפובליקנים רבים טוענים כי אינה בקו בריאות לתפקיד הנשיאות. ב-2012, כשקלינטון כיהנה כמזכירת המדינה, היא סבלה מקריש דם באזור ראשה. היא חזרה לתפקידה כעבור התאוששות מהירה.


בשבוע שעבר קלינטון נתקפה בהתקף שיעול ממושך במהלך עצרת בחירות באוהיו. קלינטון התבדחה על העניין ואמרה כי "כל פעם שהיא חושבת על דונלנד טראמפ היא נתקפת באלרגיה", אך מבקריה השתמשו בכך כראייה נוספת ל"מצבה".