ג'סיקה דרייק, כוכבת סרטי מבוגרים, הפכה הלילה (ראשון) לאישה ה-12 במספר שמתלוננת נגד דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות. דרייק סיפרה שפגשה את טראמפ בטורניר גולף בשנת 2006 באגם טאהו, קליפורניה, ואף הציגה תמונה שמוכיחה את פגישתם. לדבריה, הוא הזמין אותה לבוא לסוויטה שלו במלון והיא לא הרגישה בנוח להגיע לבד אז הזמינה שתי חברות. "כשנכנסנו לחדר טראמפ תפס כל אחת מאיתנו בחיבוק חזק ונישק אותנו בלי לבקש רשות", אמרה דרייק במסיבת עיתונאים בלוס אנג'לס כשלצידה עורכת הדין הפעילה לזכויות נשים, גלוריה אלרד.




"הוא לבש פיג'מה", סיפרה, והוסיפה שנכח שומר ראש בחדר. "הוא שאל אותי על העבודה שלי, ביקש פרטים על צילומי פורנו ושאל על מערכות היחסים שלנו והאם אנחנו נשואות או רווקות. אחרי שחזרתי לחדרי התקשר אליי גבר מטעם טראמפ. הוא אמר שדונלד רוצה שאחזור לסוויטה שלו ואמרתי שאני לא מעוניינת. ואז דונלד התקשר. הוא ביקש שאחזור לסוויטה והזמין אותי למסיבה".



כשדחתה את ההזמנה, דרייק מספר שטראמפ שאל אותה "מה את רוצה? איזה סכום?" "אמרתי לו שאני צריכה לחזור ללוס אנג'לס לעבודה", היא המשיכה. "אחר כך קיבלתי שיחה נוספת בה טראמפ הציע לי 10,000 דולר. דחיתי את ההזמנה שוב, ושוב העליתי את התירוץ של החזרה ללוס אנג'לס. אז נאמר לי שטראמפ ייתן לי להשתמש במטוס הפרטי שלו אם אקבל את הזמנתו".



טראמפ הכחיש את ההאשמות


דרייק היא כאמור האישה ה-12 במספר שמספרת על התנהגות מינית לא הולמת מצד טראמפ. "המילים והמעשים שלו מעידים על האישיות שלו", אמרה דרייק. "מיזוגניה בלתי נשלטת, תחושה שמגיע לך הכל והקלת ראש בעבירות מין אלה דוגמאות להתנהגות שלא הולמת אף אדם, לא כל שכן למועמד לנשיאות".



טראמפ הכחיש את כל עדויות הנשים נגדו שיחד נמשכות על פני מספר עשורים. אמש הבטיח המועמד הרפובליקני לנשיאות לתבוע את המתלוננות אחרי הבחירות: "כל הנשים שיקרו כדי לפגוע בקמפיין שלי", אמר בנאומו בגטיסברג, פנסילבניה. "המצאה מוחלטת. האירועים מעולם לא קרו. מעולם. אתבע את כל השקרניות האלה כשיסתיימו הבחירות". גלוריה אלרד, עורכת הדין והפעילה לזכויות נשים, הגיבה לאיומים אלו בפתיחת מסיבת העיתונאים: "תזהר טראמפ, אם תתבע את המתלוננות לעורכי דינן תהיה הזדמנות לחקור אותך תחת שבועה".



זזמן קצר לאחר סיום מסיבת העיתונאים הגיב מטה הקמפיין של המועמד הרפובליקני להאשמות: "התמונה של השניים (שהוצגה במהלך מסיבת העיתונאים) היא תמונה סטנדרטית שמצולמת מתוך כבוד למי שמבקש להצטלם עם טראמפ. טראמפ לא מכיר את האישה הזאת, לא זוכר אותה ואין לו עניין להכיר אותה". עוד הוסיפו כי "מדובר בדוגמה נוספת לניסיון של קמפיין קלינטון לפגוע בתוצאות הבחירות".