מול קהל התומכים: המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ הורד מהבמה הלילה (ראשון) על ידי אנשי ביטחון במהלך נאומו בעיר רינו שבנבדה. אנשי השירות החשאי תפסו את טראמפ בכתפיים ודחקו אותו אל מאחורי הקלעים. מספר שוטרים התנפלו על גבר לבן בחלק הקדמי של הקהל והחזיקו אותו עם הפנים כלפיי מטה על הקרקע בזמן שהם ערכו עליו חיפוש. כעבור כמה רגעים, האיש הוצא החוצה כשהוא מלווה בשוטרים וידיו מאחורי גבוה. המועמד הרפובליקני שידר כי היא לא מתרגש במיוחד, חזר לבמה והמשיך בנאום הבחירות שלו.



"אף אחד לא אמר שזה הולך להיות קל עבורנו", אמר טראמפ. "אבל אנחנו לא נעצור". האירוע החל כאשר טראמפ הבחין באדם שהפריע לנאומו וטען כי הוא "מהקמפיין של הילרי קלינטון". כעבור כמה שניות החלו אנשים להצביע על מישהו בחלק הקדמי של הקהל.



באותו הרגע, סוכני ביטחון זינקו על טראמפ והוציאו אותו החוצה מהבמה. כתבת CNN ששהתה במקום דיווחה כי העדים במקום מסרו לה כי אף אחד לא ראה נשק. 




אוספים קולות עד ליום הבוחר



בדבריו הודה טראמפ לשירות החשאי על "התגובה המהירה והמקצועית שלהם". דונלד טראמפ, כמו גם הילרי קלינטון עורכים נאומי סיכום לבוחרים האמריקאים לקראת הבחירות לנשיאות שיערכו בעוד יומיים בארצות הברית. המועמדים נאבקים על קולות המתלבטים במטרה למשוך אליהם כמה שיותר קולות עד ליום הבוחר. 



בפילדלפיה, זמרת הפופ קייטי פרי שרה בעצרת בחירות של קלינטון, שמרבה לארח סלבריטאים במטרה לעודד את ההצבעה בקרב הדור הצעיר. סקרי דעת קהל אחרונים מראים כי קלינטון מחזיקה עדיין ביתרון במדינות שתוצאות הבחירות תלויות בהן. אך היתרון שלה הלך והצטמצם לפני כשבוע כשה-FBI הודיע על חיפוש מחדש במיילים של קלינטון במסגרת הבדיקה שנערכה והאם מידע מסווג שהיה בידיה גלש כשהייתה מזכירת המדינה.