הפועל באר שבע תתמודד ביום שלישי הקרוב בקרואטיה מול דינמו זאגרב למשחק ראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות (20:00 בספורטHD1), אבל כבר היום (שני) נערכה בשווייץ הגרלת משחקי סיבוב המוקדמות השלישי ובסיומה נקבע כי אלופת ישראל תפגוש את המנצחת במפגש בין אסטנה הקזחית למידטיילנד הדנית, בהנחה שתעבור את הקרואטים כמובן.



הפועל באר שבע לא מדורגת בהגרלה, ועל כן יכלה לפגוש בין השאר גם את ניר ביטון וסלטיק או את מואנס דאבור וזלצבורג, גם לודוגורץ הבולגרית ולגיה ורשה הפולנית היו בין האופציות, אך בסופו של דבר ברק בכר ושחקניו זכו להגרלה סבירה בהחלט. סיבוב המוקדמות השלישי ייצא לדרך ב-7/8 באוגוסט והמשחק הראשון יהיה בחוץ, הגומלין בבירת הנגב שבוע לאחר מכן.



העונה בדנמרק כבר החלה ומידטיילנד אחרי שני מחזורים עם נקודה אחת בלבד, אחרי הפסד לאלבורג ותיקו ביתי מול ארהוס במחזור הפתיחה. בעונה שעברה היא סיימה את העונה הסדירה במקום השני עם מספר נקודות זהה לשל ברונדבי, אולם בפלייאוף פתחה פער של ארבע נקודות בדרך לאליפות ראשונה מאז 2014/15 ולמעשה השנייה בתולדותיה.



מי שעזב את הקבוצה הוא ההולנדי רפאל ואן דר וארט שמיעט לשחק, אלא שבקיץ האחרון בין השאר הגיעו אריק סביטצ'נקו מסלטיק עבור למעלה ממיליון יורו, שולמו 2.5 מיליון יורו על הגרמני דומיניק דקרסלר מקיל והגיע גם מגן האקן ג'ואל אנדרסון עבור 1.3 מיליון יורו. את הקבוצה מאמן יס טורופ מאז יולי 2015 ולו חוזה עד קיץ 2021.



יש לציין שגם אם תפסיד לדינמו זאגרב, הפועל באר שבע תרד למסלול האלופות בליגה האירופית ושם היא תהיה מדורגת ומלבד אפואל ניקוסיה מחכות לה יריבות נוחות בדמות ספרטק יורמלה יורמלה (לטביה) או לה פלוריטה (סן מרינו), דה ניו סיינטס (וויילס) או לינקולן (גיברלטר) ו-ויקינגור (איי פארו) או טורפדו קוטאיסי (גאורגיה), ההגרלה לסיבוב זה תיערך ב-13:45 שעון ישראל.