נבחרת ישראל ספגה תבוסה נוספת ביורובאסקט, כשהפסידה לליטא 88:73 במשחק השני בטורניר. ריצ'רד האוול, שנקלע לבעיית עבירות, היחידי שהצליח להתמודד עם הגובה של הירוקים-צהובים בצבע. מקל בלט עם 18 נקודות, אך לא הצליח למנוע את המפלה הגדולה. קוסמינסקאס ו-ולאנצ'יונאס הובילו את הליטאים, שעלו למאזן 7-0 מול ישראל.
מאמן הנבחרת ביקש מהשחקנים לשכוח מההופעה המאכזבת ביום חמישי, והדגיש בפניהם שהוא מעוניין שיחזרו למשחק התקפי מהיר. אדלשטיין יודע שהבעיה הגדולה של הנבחרת היא בצבע, שלמעשה רק ריצ'ארד האוול יכול לתת פייט ליונאס ולנצ'יונאס ודונטאס מוטיונאס. עומרי כספי החלים מהמתיחה ועומד לרשותו של אדלשטיין. יותם הלפרין מקבל יותר דקות משחק.
מנגד, נבחרת ליטא הגיעה כפייבורטית מובהקת, למרות ההפסד המפתיע לגיאורגיה במשחק הפתיחה של הטורניר. כאלף ליטאים הגיעו לארץ ודוחפים את נבחרתם, כשיונאס ולצ’יונאס שמשחק בטורונטו ראפטורס כבר מספר שנים, הוא השחקן הבולט בסגל. בנוסף אליו, משחק גם מינדאוגאס קוזמינסקאס מניו יורק ניקס והם שני השחקנים שאליהם הנבחרת מפנה את מירב תשומת הלב.

רבע ראשון
ישראל פתחה את המשחק בצורה טובה, והצליחה לעלות ליתרון ראשונה, מקל עם ארבע נקודות מהירות. גם ליאור אליהו עם פתיחה נהדרת, הפורוורד נראה חד. ישראל מנצלת את העייפות של ולנצ'יונאס. האוול ספג שתי עבירות מהירות וירד אל הספסל. הליטאים הצליחו לצמצם את התוצאה לקראת סוף הרבע, ולא מוותרים ללבנים-כחולים. אליהו ומקל ממשיכים ללהוט ומובילים את מאזן הנקודות של הנבחרת. כספי העלה את מצב הרוח בנבחרת עם שלשה אדירה דקה לסיום הרבע. גם יובל זלמנסון, שעלה מהספסל, נכנס מהר לעניינים וקלע שני סלים חשובים. גם ליטא נמצאת בבעיית עבירות קלה, כשמוטיונאס צבר שתי עבירות וירד לספסל לקראת תום הרבע. 19:23 לישראל בתום הרבע, כשיראל עם 2 מ-4 מהשלוש. בהפסקת הרבע נערך טקס לכבוד עידו קוז'יקרו ויניב גרין.
רבע שני
יותם הלפרין, פתח בחמישייה ונראה שאדלשטיין עומד במילתו ונותן לגארד יותר דקות משחק. גם זלמנסון המשיך במקומו של האוול. הליטאים שולטים עם תחילת הרבע השני עם ריצת 0-9, לעומת ישראל שלא קלעה כמעט שלוש דקות מפתיחת הרבע. יוגב אוחיון נכנס לראשונה במקום מקל. סל ראשון ברבע לישראל לאחר ארבע וחצי דקות בתוך הרבע. האוול, שחזר לפרקט, מנצל את המצבים בתוך הצבע, כשהוא מקבל את הכדור עם הפנים לסל ועושה בעיות לירוקים-צהובים. שלוש דקות לסיום הרבע ישראל נקלעה לבעיות עבירות, כשצברה ארבע עבירות קבוצתיות. האוול משמיך להיות דומיננטי במדי ישראל. קוזמינסקאס ומוטיונאס עם שש נקודות ואולנובאס עם שבע מובילים את הליטאים. שתי דקות לסיום הרבע ישראל מצמקת את התוצאה עם ריצת 0-6. הקהל התעורר ומעודד את הנבחרת במלוא הכוח. 38:37 לליטא בתום מחצית טובה של הבחורים בלבן.
רבע שלישי
עם פתיחת הרבע השלישי האוול צבר שתי עבירות מהירות וירד לספסל, כשבמקומו נכנס שוב זלמנסון. לעומת זאת, הליטאים פתחו עם ריצת 21-1 מפתיחת המחצית השנייה. ליטא עם 23 נקודות מהספסל, ישראל רק עם שתיים. ולנצ'יונאס ממשיך לעשות צרות להגנה הישראלית וכבר עלה לשמונה נקודות. כספי עדיין לא במאה אחוז במשחק, אך סל חשוב שלוש וחצי דקות לסיום הרבע משאיר את הלבנים במשחק ומעלה את הפורוורד לשבע נקודות. אלישי כדיר זוכה לדקות ראשונות בטורניר. קוזמינסקאס לוהט עם 14 נקודות לירוקים-צהובים. ישראל ללא שלשה מהדקה התשיעית במשחק. גם כדיר צבר ארבע עבירות. מקל בולט עם 13 נקודות. יוסקיביצ'יוס קלע בתום הרבע מ-3/4 מגרש והוריד את הליטאים ביתרון 71:51.
רבע רביעי
הרבע נפתח באותו הקצב של הרבע הקודם, שהליטאים שומרים על יתרון 20 נקודות. קוזמינסקאס ממשיך להוביל את טבלת הקלעים של ליטא עם 16 נקודות, אולנובאס דולק אחריו עם 11 נקודות. האוול חזר לפרקט, והנבחרת נראית אחרת לגמרי, עם ריצת 0-5 וצמצום ל-15 נקודות הפרש באמצע הרבע. מקל ממשיך להיות הקלעי המוביל של הנבחרת עם 16 נקודות ו-5/5 מהעונשין. כספי דולק אחריו עם 15 נקודות, הם לא מצליחים למנוע מהיריבה את היתרון הדו ספרתי. לנצ'יונאס ממשיך לשלוט בצבע ועלה ל-11 נקודות.