באיירן מינכן הזדרזה הבוקר לברך את כל אוהדיה ביום ולנטיין מאושר. פפ גווארדיולה ושחקניו יקוו להמשיך את האהבה עם אוהדיהם כשיארחו את המבורג למשחק ליגה (חי בספורט1 ו-HD). המבורג רשמה שני ניצחונות רצופים לראשונה בליגה מאז אפריל 2013 וברחה קצת מהתחתית הבוערת. זה המפגש ה-100 אי פעם בין הקבוצות.

באיירן לא פתחה טוב את החלק השני של העונה, בדומה לריאל מדריד, וצברה רק 4 נקודות בשלושת המחזורים הראשונים אחרי הפגרה. במחזור האחרון אומנם חזרה לנצח, אבל את האחרונה בטבלה שטוטגרט ובמשחק לא משכנע 0:2. הפער שלה מוולפסבורג עומד כעת על 8 נקודות, אבל פפ גווארדיולה הזהיר שהיכולת הנוכחית לא תספיק לליגת האלופות המתחדשת בשבוע הקרוב מול שחטיור דונייצק.

"אם נשחק כמו בשלושת המשחקים הראשונים בליגה אין לנו סיכוי לזכות בצ'מפיונסליג", הזהיר. "אני בטוח שנשתפר ומקווה שנגיע לרמה הגבוהה שלנו כבר השבוע". פפ גם הסביר מה הבעיות בבאיירן: "בניית המשחק שלנו נגד שטוטגרט היתה איטית מדי. חייבים לשחק מהר יותר".
מהלך המשחק:

דקה 21, 0:1 לבאיירן - פנדל לבאוורים לאחר נגיעת יד ברחבה. מולר ניגש לבעוט, מטעה את השוער ושולח את הכדור לרשת.
דקה 22, 0:2 לבאיירן - הבאוורים לא נחים. דקה לאחר השער, מולר בועט מרחוק כדור שטוח, דרובני הודף אך גצה מזנק ראשון ומכפיל את התוצאה.
דקה 36, 0:3 לבאיירן - שער נפלא של רובן. החלוץ פרץ מימין, חתך למרכז ובעט כדור מסובב לחיבורים.
דקה 47, 0:4 לבאיירן - שוב רובן. החלוץ פורץ מימין והפעם מפתיע את השוער עם בעיטה לפינה הקרובה.
דקה 55, 0:5 לבאיירן - מולר מקנא ברובן ובועט מ-18 מטרים כדור מסובב עמוק לתוך הרשת.
דקה 56, 0:6 לבאיירן - שובו של מולר. הקשר פורץ באגף ימין ומוסר כדור רוחב ללבנדובסקי שדוחק לרשת.
דקה 69, 0:7 לבאיירן - לבנדובסקי פרץ באגף שמאל ובעט לשער, ריברי השתלט על הריבאונד וכבש את השביעי.
דקה 88, 0:8 לבאיירן - גצה משלים צמד בכדור מסובב מ-15 מטרים משמאל לימין.
הרכבים:
באיירן מינכן: נוייר, ראפיניה, בנאטיה (ריברי, 59), בדשטובר, אלבה, חואן ברנט, שוויינשטייגר, רובן (פיזארו, 71), מולר (גאודינו, 66), גצה, לבנדובסקי
המבורג: דרובני, יאנסן, דז'ורו, וסטרמן, מרכוס (אוסטרזולאק, 57), ואן דר וארט (ג'ירצ'ק, 57), דיאס, שטיבר, גוץ, אוליץ' (מולר, 23), רודנבס