צ'לסי קרובה מאוד לאליפות הפרמיירליג אחרי הניצחון בסטמפורד ברידג' על מנצ'סטר יונייטד, 0:1 בהזדמנות הכמעט אחרונה שהייתה לצמרת האנגלית לעצור את הקבוצה של ז'וזה מוריניו, שפתח פער של עשר נקודות מהשנייה בטבלה ארסנל. בשבוע הבא תתארח צ'לסי אצל ארסנל, ומעשית - אם היא לא תפסיד, האליפות שלה. 

למעשה, כבר אתמול אפשר לומר שצ'לסי הבטיחה את האליפות והיא זקוקה לשני ניצחונות עד לסיום. ולמרות כל האמור לעיל, ועם כל הכבוד לניצחון הבלוז, האקשן המעניין היה דווקא אחרי המשחק כששני המנג'רים מתחו ביקורת זה על זה מבלי לנקוב בשמות. 
הקרב על תואר שחקן העונה באנגליה

לא מרשימה, אך מנצחת: 0:1 לצ'לסי על יונייטד
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ערוץ ספורט1
לואי ואן חאל נכנס במראיין אחרי המשחק וכדאי מאוד שתצפו בראיון הקצר והמרתק איתו. המראיין שאל את מנג'ר מנצ'סטר יונייטד האם הוא מרגיש חסר מזל שלא זכה בניצחון? "זה לא משנה איך אני מרגיש", ענה LVG באופן קר. המראיין התעקש: "בהחזקת הכדור והזמן שהייתם ברחבה של צ'לסי, לא נפלתם מהם". ואן חאל בעקיפין עקץ את מוריניו ושיטת המשחק שלו: "בכדורגל קובעים רק השערים והם כבשו שער אחד בבעיטה הראשונה שלהם במשחק. נגד קריסטל פאלאס זה היה בדקה ה-90 אני חושב, אז הם השתפרו היום".
השאלה אם הוא מתוסכל, כבר שיגעה אותו לחלוטין: "לא, למה שאהיה מתוסכל? שיחקנו היום את המשחק הכי טוב שלנו העונה". כך אתה מעריך את המשחק שלכם? ואן חאל יצא להתקפת שחצנות: "אתה לא?" 
לשאלה אם היה שבע רצון מהשינוים שעשה, כמו להוריד את וויין רוני אחורה, ההולנדי התפרץ בשחצנות אופיינית וענה: "שיחקנו את המשחק הכי טוב העונה כפי שאמרתי לך. אני מבין שזו שאלה רטורית". 
היה מגיע לכם פנדל נשאל ואן חאל והשיב: "כשאתה רוצה להעריך את השופט, אתה צריך להעריך את ההחלטה לגבי השער הראשון, וזו ההחלטה העיקרית שלו במשחק. אולי אתה יכול לראות הילוך חוזר בטלוויזיה".
המראיין: "אתה מתכוון שהייתה עבירה על פלקאו לפני השער?". ואן חאל: "אה, אני רואה שאתה יודע את זה..."
 ז'וזה מוריניו עקץ בחזרה את LVG, אך בדרכו שלו. יש למוריניו את הפוזה הזאת כשהוא מנצח והכל טוב הוא מדבר בשקט ובכיף ומצידו שכולם יתפוצצו. הוא רמז לכך שהערים על ההולנדי והכין את קבוצתו כפי שצריך למשחק וההולנדי נפל למלכודת: "יונייטד שיחקה בדיוק כמו שרציתי שתשחק. יש לנו שלושה משחקי בית ושלושה בחוץ ומספיק שננצח רק את משחקי הבית כדי לקחת את התואר. המצב שלנו טוב מאוד. המשחק היה קשה, אבל אולי לא קשה כמו שחשבתם שיהיה כי היינו מוכנים אליהם".
לשאלה אם הייתה לצ'לסי תוכנית מיוחדת אמר: "דאגנו שהכדור לא יגיע הרבה למרואן פלאיני, לא יגיע לאגפים, לשלוט על הבעיטה החופשית שלהם ולא לתת להם לבעוט ממצבים נייחים מסוכנים, כי יש להם 2-3 בועטים טובים, ואת זה עשינו. השער היה קומבינציה פנטסטית. העבודה שעשינו כל השבוע הייתה בדיוק מה שקרה במשחק. לא חושב שהייתה עבירה על פלקאו ולואי ואן חאל צריך להיות פייר לומר שהשוער דויד דה חאה היה צריך לקבל אדום כשנגע בכדור בידו מחוץ לרחבה. חוץ מההחלטה הזאת, מיסטר דין (השופט) עשה עבודה טובה".
 לשאלה אם הוא מרגיש אלוף ענה: "אני מרגיש שאנחנו כמעט שם, אבל אין כמעט בכדורגל. יש מתמטיקה פשוטה וצריך 8 נקודות". מוריניו שיבח את המגן הספרדי ססאר אספיליקווטה שלדעתו היה האיש של המשחק והוסיף: "הזאר היה פנטסטי והיה לו את הרגע הנוצץ הזה להכריע משחקים גדולים. קייהיל חסם הזדמנות של פלקאו. נמניה מאטיץ' עבד כמו חיה על במגרש. ג'ון טרי היה פשוט מדהים. דרוגבה שיחק כמו שני ילדים. אוסקר וגם המחליפים היו מצוינים". 
 ה'סאן' כתב הבוקר שמוריניו לא אהב את דברי ג'ון טרי שצ'לסי שיחקה כמו אלופה. טרי אמר: "אולי ירדנו קצת ברמת משחקנו באחרונה, אבל הוצאנו את התוצאות ונראינו כמו אלופים". המיוחד השיב בתגובה: "אני לא אוהב את דבריו. כשהמספרים יסתדרו כמו במתמטיקה, אז נזכה באליפות". 
ג'ון טרי גם עקץ את ואן חאל ואמר: "הוא טעה כשהוריד את רוני שוב לקישור. רווח לי מאוד כשראיתי היכן רוני משחק, כי הוא חלוץ גדול". 
טרי חוגג עם קייהיל. היה לו קל יותר עם רוני בקישור (Gettyimages)
רוני הצטרף לדעתו של LVG ואמר ל-BBC: "שלטנו במשחק נגד צ'לסי, במגרש שלהם. למרות התוצאה אני מאוד נלהב מהיכולת שלנו. אני חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. אני גאה בקבוצה שלנו. בכל יום אחר היינו כובשים שלושה-ארבעה שערים. ידענו שיש לנו את השחקנים שיכולו לשלוט במשחק. אנחנו גאים על משחקנו". 
אחד מאלה שהחליט להישאר ולכבד את חוזהו ביונייטד הוא אנחל די מאריה, כך מסתמן לאחר שדווח כי הוא פתח במו"מ להארכת חוזה השכירות שלו בדירה בה הוא מתגורר במרכז מנצ'סטר. כזכור, הוא שכר דירה אחרי ששודדים ניסו לפרוץ לווילה שלו בצ'שייר.