העיתון הבריטי 'טלגראף' מדווח הבוקר (שישי) שמנצ'סטר יונייטד תצייד את לואיס ואן חאל ב-100 מיליון ליש"ט בקיץ הקרוב רק למטרה אחת - לרכוש את גארת' בייל מריאל מדריד. הסכום הזה יצטרף לסכום גדול נוסף כדי לרכוש שחקנים נוספים ובכך תהפוך יונייטד לאחת הקבוצות הבכירות שתעשה עסקים הקיץ בנוסף לפ.ס.ז' וריאל מדריד. 

מדובר ברכש עתידי של בלם דורטמונד מאטס הולמס (25 מיליון ליש"ט), הקשר התוקף של איינדהובן ממפיס דיפיי עליו לא ויתרה עדיין למרות שהוא מועמד גם לליברפול (22 מיליון), נתנאל קליין מגן סאות'המפטון (20 מיליון). אם כל הרכישות ייצאו לפועל מדובר בסכום עתק של 167 מיליון ליש"ט. 
העיתון שואל מהיכן יש ליונייטד את כל הכסף ומסביר. "קבוצות אנגליות יקבלו לפחות 50 מיליון ליש"ט כל אחת מהעיסקה החדשה של BT ספורט לשידורי הפרמיירליג בסך כולל של 897 מיליון ליש"ט לשלוש השנים הבאות. יונייטד גם חתמה על חוזה לעשר שנים עם אדידס בו תרוויח 75 מיליון ליש"ט סך הכל והרוויחה העונה 28 מיליון ליש"ט מעיסקה אחרת של נייקי. 

הסיפור של בייל רץ כבר חצי שנה בתקשורת. בייל אמר שהוא רוצה להישאר במדריד, הנשיא פלורנטינו פרס, טען שהוא לא למכירה, אבל אם הוולשי לא ישפר את יכולתו עד סיום העונה ואוהדי הבלנקוס ימשיכו להפנות לו את הגב, ייתכן שיסכימו למכור אותו במחיר הגבוה. 
הרכש של יונייטד לא יסתיים כאן, אם תמכור את דויד דה חאה וכמו כן היא מחפשת חלוץ ברמה גבוהה שכן רדמאל פלקאו לא יישאר.
לפי ה'דיילי מייל' הבוקר, ייתכן שוואן חאל מתכנן מהפך מדהים והרעיון שלו הוא להפוך את אדנן ינוזאי שלא מצא העונה את מקומו בקבוצה מקשר לחלוץ. הוא יקבל את הצ'אנס לשכנע את המאמן במשחקי טרום העונה ובמקביל שוקלים בקבוצה לרכוש את דני הינגס מברנלי המבוקש גם בליברפול.