רגע השיא של הכדורגל הדרום אמריקאי יצא לדרך, כשצ'ילה גברה על ארגנטינה בשלב הפנדלים 1-4. מדובר בנצחון הראשון של ארץ האש במשחקי הקופה אמריקה

המפגש הזה יהיה ה-26 בין שתי הנבחרות במסגרת הקופה אמריקה, כאשר ארגנטינה ניצחה 19 פעמים ועוד 6 משחקים הסתיימו בתיקו. הזכייה האחרונה של האלביסלסטה בקופה הייתה ב-1993, אז כיכב במדיה גבריאל באטיסטוטה. צ'ילה מעולם לא זכתה בטורניר, אבל הגיעה ארבע פעמים לגמר, בפעם האחרונה בשנת 1987.
לפחות יצאו עם משהו: פרו גברה על פרגוואי 0:2

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1
ליאו מסי רוצה לזכות בתואר ראשון עם האלביסלסטה שהציגו יכולת מרשימה בחצי הגמר כאשר הביסו 1:6 את פרגוואי. ה"פרעוש" יפתח בקישור ביחד עם אנחל די מריה וחבייר פאסטורה כאשר סרחיו אגוארו יאייש את החוד. 'טאטא' מרטינו, מאמן ארגנטינה, הוא המאמן השלישי בהיסטוריה שמגיע לשני גמרים ברציפות והראשון שעושה זאת עם שתי נבחרות שונות. בגמר הטורניר הקודם, ב-2011, הוא היה שם והפסיד עם פרגוואי.
הנבחרת המארחת חולמת על תואר ראשון מול הקהל התומך. המקומיים העפילו לגמר לאחר שגברו 1:2 על פרו בשלב הקודם. המשחק הזכור של הנבחרת מהטורניר הוא המפגש מול אורוגוואי ברבע הגמר. במהלך ההתמודדות גונסאלו חרה התגרה באדינסון קבאני ודווקא החלוץ היה זה שהורחק. חרה עצמו נענש לאחר מכן על הפרובוקציה והורחק משלושה משחקים. 
מהלך המשחק:
 דקה 11
אלכסיס פרץ באגף שמאל והעביר רוחב מסוכן, דמיצ'ליס הרחיק לא טוב ורומרו הצליח להדוף בעיטה חלשה של וידאל מהאוויר. 
 דקה 20
הזדמנות ראשונה לארגנטינה: מסי הגביה כדור חופשי, אגוארו נגח מחמישה מטרים ובראבו הציל את המארחת מספיגה מוקדמת.
 דקה 29
מכה קשה לחבורה של טאטא מרטינו: די מריה מתח את השריר הירך אחורי ולא יכול להמשיך. לאבסי נכנס במקומו
 דקה 45
הזדמנות מצוינת לארגנטינה לפני ההפסקה: פאסטורה קיבל כדור בתוך הרחבה, הטעה את איסלה והוציא כדור ללאבסי שבעט ממצב נוח חלש לידיים של בראבו.
 דקה 66
לאחר שהמשחק נרגע מעט במחצית השנייה, צ'ילה הגיע להזדמנות. איסלה שלח את אלכסיס באגף ימין, הקיצוני של ארסנל עבר את רוחו והגביה לעבר וידאל שנחסם על ידי סבאלטה 
 דקה 82
ארנגיס הכניס כדור נפלא לאלכסיס שבעט בסיבוב מהאוויר מתוך הרחבה. רומרו כבר לא יכל להציל, אך הכדור חמק ליד הקורה הרחוקה. 
 דקה 90 
צ'ילה חיפשה את מזלה ברחבה של אלביסלסטה, אך כמעט ונתפסה עם המכנסיים למעלה. מסי הוביל מתפרצת של ארגנטינה ומצא את לאבסי ברחבה שהעביר רוחב לא מספיק נוח להיגוואין שלא הצליח לכבוש.
 דקה 105
בראבו הוציא את אלכסיס למתפרצת אחרי הקרן, מסצ'ראנו שהיה חייב לעצור אותו החליק והחלוץ הצ'יליאני דהר מקו מחצית המגרש אל עבר השער של רומרו. בסופו של דבר סבאלטה השיג את סאנצ'ס והפריע לו לייצר בעיטה ראויה.
הרכבים:
ארגנטינה: רומרו, סבאלטה, דמיצ'ליס, אוטמנדי, רוחו, ביגליה, מסצ'ראנו, פאסטורה (באנגה '81), די מריה (לאבסי '29), מסי, אגוארו (היגוואין '74).
צ'ילה: בראבו, איסלה, סילבה, מדל, בוסג'ור, ארנגיס, דיאס, וידאל, ואלדיביה (פרננדס '75), סאנצ'ס, ורגאס (הנריקס '95).
שתף בפייסבוק שתף בטוויטר