ג'יימי וארדי הוא אחד מכוכבי הכדורגל הכי מדוברים באירופה ובעולם כולו השנה. החלוץ בן ה-29 הוליך את לסטר הקטנה לזכייה באליפות אנגליה לראשונה בתולדותיה ובהוליווד מתכננים להפיק על הקריירה שלו ועל הקבוצה סרט. החלוץ שכבש העונה 24 שערים בפרמיירליג התפרסם ברחבי כל העולם אחרי שהפך מכדורגלן בקבוצת חובבים שהיה עובד למחייתו במפעל למקצוען שמרוויח 80 אלף פאונד לשבוע.



אנגליה עוקבת אחרי כל תנועה שלו כאשר בימים אלה הוא מתכונן לטורניר אליפות אירופה בכדורגל שיתחיל ב-10 ביוני במדי אנגליה. למחר הוא קיבל שחרור ממאמנו רוי הודג'סון כדי להתחתן עם בת זוגתו בשנים האחרונות, בקי ניקולסון, בת 34 הגדולה ממנו בחמש שנים. החתונה הוקדמה מאמצע היורו בגלל שהזוג תכנן אותה מראש ולא חלם שווארדי יקבל הזדמנות לשחק במדי הנבחרת. מאמן הנבחרת הזהיר אותו לא לשתות משקאות חריפים אחרת הוא מוכן שהתקשורת האנגלית תשחט את החלוץ שלו.



ומי לא יגיע לחתונה של וארדי?


אבל הסיפור הכי לוהט בחתונה שלו הוא שמדובר בגירסה האנגלית של דודו אהרון, הזמר שאמו הסתכסכה איתו בגלל חברתו. למרות ההצלחה המסחררת של הבן, הוריו של וארדי לא יגיעו לחתונה המפוארת שתתקיים במצודה באזור צ'שייר באנגליה, בה יהיו נוכחים מוזמנים רבים, כולל השושבין דניאל דרינקווטר שגם הוא שחקן לסטר וגם הוא שוחרר מהנבחרת לחתונה והמאמן הזהיר אותו לשתות רק מים.



הוריו של וארדי וגם סבו לא אוהבים את בת הזוג של החלוץ ובגללה לא דיברו איתו 18 חודשים. הם טוענים שהיא גרמה לסכסוך בין אמו ליסה לבנה. אביו של השחקן, פיל וארדי, אמר: "זה עצוב שהשקעתי 22 שנה מחיי בג'יימי כדי שיגיע לשיא הקריירה שלו, אבל אני לא יכול ליהנות מהפירות". הוא הוסיף בבכי: "עזרתי לו בזמנים קשים כשלא היה לו פאונד על הנשמה והוא שיחק בליגת חובבים ונשבר הרבה פעמים והייתי צריך לעודד אותו. מאז שהאישה הופיעה בסביבה היחסים בינינו נגמרו". רק אחותו הגדולה של וארדי נמצאת איתו בקשר. הסבא ג'רלד קלואס בן 74 אמר אף הוא: "בגלל אותה אישה המשפחה קרועה. אנחנו גאים מאוד בהישגים שלו בכדורגל, אבל כל עוד היא לצידו לא נגיע לחתונה".



לזוג וארדי ובקי יש ילדה חמודה ורק עכשיו הם החליטו למסד את היחסים ביניהם ובקי אפילו שינתה את שמה באינסטגרם לבקי וארדי, אבל הוריו של השחקן מכנים אותה "האישה הזאת" ולא סובלים אותה. בת הזוג והאישה לעתיד בקי אמרה: "אין עשן ללא אש". לדבריה היא תמכה בבן הזוג שלה שחיזר אחריה נמרצות עד שהסכימה לצאת איתו וכל זה היה לפני ההצלחה המטאורית שלו.