סרחיו ראמוס, בלמה של נבחרת ספרד, שניצחה אמש 1:0 את נבחרת ישראל, הספיק לעשות בביקורו בארץ מעשה טוב ומיוחד, שככל הנראה יגרור תגובות פלסטיניות נזעמות, אבל הצליח לגרום לרגעים קטנים של אושר למשפחה שאיבדה את כל עולמה. שחקנה של ריאל מדריד הגיע היום (שלישי) לביתם של משפחת סתאווי, שבנם, השוטר האיל, נרצח במהלך הפיגוע שאירע בכניסה להר הבית בחודש יולי האחרון.



סתאווי היה אוהד מושבע של ריאל מדריד ומעריץ של ראמוס, וקרא לבנו על שמו של הבלם. כאשר ראמוס שמע על כך, הוא הסכים להיפגש עם המשפחה במהלך הביקור בישראל. מי שחשפו את הסיפור היו ה"מדרידיסטה", ארגון האוהדים של ריאל מדריד, אשר חלק מהם היו אלה שהעלו את הסיפור והגיעו עמו לראמוס, שביקש, כאמור, להיפגש עם המשפחה. 



בדף הפייסבוק שלהם כתבו אנשי ארגון האוהדים: "בעזרת אנשים טובים, הסיפור הגיע גם לסרחיו עצמו - שניצל את הביקור בארץ עם הנבחרת כדי לפגוש את בני המשפחה הנרגשים. סרחיו פגש את ראמוס הקטן, הצטלם איתו והעניק לו במתנה חליפת תינוק מקורית של נבחרת ספרד. במקביל, העניקה המשפחה לסרחיו תמונת קולאז' של האיל ז"ל עם טקסט בספרדית.


"ראמוס היקר, תודה רבה על הגשמת החלום של יקירנו האיל. אנחנו מוקירים זאת ומעריכים זאת מאוד במשפחת סיתאווי וראמוס הקטן. סיפור מרגש על אדם מרגש עם לב ענק, שהגשים חלום עצום עבור המשפחה שאיבדה את היקר לה מכל - ובזכותו סגרה כעת מעגל". הגעתה של נבחרת ספרד לישראל, והתיוגים של כוכביה ברשתות החברתיות, שוב העלו את הקרב בין הישראלים לפלסטיניים לגולת הכותרת, כשהישראלים מעודדים את השחקנים, בעוד שהאוהדים הפלסטינים דורשים לשנות את השם של המדינה אליה מגיעים השחקנים. ראמוס החליט להתעלם מהביקורת כאמור, וביקר את המשפחה. נפגעת הטרור.