לאחר ביטול משחק הידידות בין ישראל וארגנטינה, שהיה אמור להיערך ביום שבת הקרוב באצטדיון טדי בירושלים, התייחס הבוקר (רביעי) מנכ"ל משרד הספורט יוסי שרעבי לאופן בו בוטל האירוע וציין כי עדיין נעשים מאמצים אחרונים לקיימו. "יש עדיין מאמצים לקיים את המשחק, זה לגמרי מאכזב אבל אי אפשר לתלות את האשמה בהעברת המשחק, אנחנו לא יכולים ליצור מצב שבו אנחנו מקבלים תכתיב לא לשחק בירושלים. מעולם ירושלים לא הופיעה כסוגיה או בעיה עם ההתאחדות הארגנטינאית", אמר שרעבי לכאן ב'. 
"הפיגוע הזה, הניסיון לאיים על נבחרות לא קשורה לירושלים, אלא להגעה של הנבחרת הארגנטינאית. יש כאן ניסיון הפחדה, מסע איומים נוראי נגד השחקנים ומשפחותיהם, אבל אני רוצה להזכיר לכולם שלפני כשבועיים היה כאן הג'ירו, לפני כן אליפויות הכדורסל והג'ודו, היה כאן אירוע נקודתי מצער. הדברים לא סופיים, עדיין יש שביב של תקווה. האיומים שקיבלו שחקני ארגנטינה לא קשורים לקיום המשחק בירושלים, אלא לעצם ההגעה שלהם לישראל".
יועץ התקשורת איתי בן חורין, שהיה מעורב בהפקת המשחק, סיפר בראיון לגל"צ: "אני קם בבוקר וחושב על הילדים של אור הנר בעוטף עזה שהבטיחו להם שיראו את מסי. אתמול ב-16:00 עוד היתה ישיבה בכותל על תיאומים אחרונים. לקראת הערב החלו להגיע אלינו השמועות ורק בשעות האחרונות של הלילה הבנו שהמשחק יבוטל. עדיין ישנם ניסיונות להחיות את זה".

 
"זו יוזמה שהחלה כיוזמה פרטית של דני בן נעים, שהביא לישראל גם את הג'ירו וזה מפח נפש בעיקר בשבילו. לא חושב שעומדת על הפרק חזרה לסמי עופר", הוסיף בן חורין.
 
"אני יודע שהם עוד מנסים. עושים הכל. יוזמה שהחלה כיוזמה פרטית של דני בן נעים וזה מפח נפש בעיקר בשבילו. לא חושב שעומדת על הפרק חזרה לסמי עופר. אי אפשר לדעת אם המשחק היה נערך בחיפה אז לא היו לחצים מצד ה-BDS, לא מכירים שם את ההבדלים, פשוט נגד המדינה. הפעם לצערנו הלחץ הזה הצליח והביא את המפח נפש הזה. כל ההנחות על מיקום המשחק הן תאורטיות. אני מניח שהלחצים בשל קרבת הזמנים למונדיאל".
 
עוד ציין בן חורין: "לאנשים שרכשו את הכרטיסים - עוד אין את התשובות להכל ותצא הודעה מסודרת. זה בוקר מאוד מבאס. אלה 5,000 ילדים שהיו אמורים לקבל כרטיסים חינם וחלום חייהם התבטל, עליהם אני חושב הבוקר".