ליאו מסי בכל זאת יגיע לישראל: קבוצת הכדורגל ברצלונה צפויה להגיע לארץ למשחק אחד נגד אתלטיקו מדריד, כך דווח הערב (חמישי) בגלי צה"ל. המשחק צפוי להתקיים בנובמבר באצטדיון סמי עופר במהלך אחת הפגרות. 
כזכור, לפני כחודש בוטל המשחק בין ישראל לארגנטינה ומסי, בעקבות איומים על שחקני ארגנטינה.  סביב המשחק נוצרה בערה גדולה בעקבות ההחלטה להתקיים אות ובאצטדיון טדי בירושלים.
חברת קומטק, שארגנה את המשחק המבוטל פועלת בימים אלה להביא את מסי למשחק ידידות מול אתלטיקו מדריד, גם היא מהליגה הספרדית. איש העסקים הישראלי עידן עופר רכש בחודשים האחרונים חלק לא קטן ממניות אתלטיקו. מהחברה נמסר כי "הפעם אף משרד ממשלתי לא ישפיע על האירוע".

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, אמר כי זהו "יום שמח וידיעה משמחת. הדברים לא מושלמים, ואני מתייחס לזה כתיקון. בנינו כאן אצטדיון שנבחר להיות השני ביופיו בארץ. אני לא יודע פרטים, אני רק יודע שעידן עופר נמצא בסוד העניין, ואנחנו יודעים שיש לו חלקים נרחבים בבעלות של אתלטיקו מדריד, ודאי שסוג זה של תחרות ידידותית בין שתי קבוצות כל כך עטורות כוכבים תשים אותנו על המפה כפי שאנחנו רוצים".

יהב התייחס לסערה שפרצה לפני חודש לגבי מיקום המשחק: "כל הנוגעים בדבר למדו מהתוצאה המרה שהייתה, ולא יהיה מי שיתערב כעת. לדבריו, ירושלים היא בירת ישראל והיא תקבל את הכבוד הראוי כבירה. אנחנו לא נעשה שום דבר כדי להתחרות בה. אבל לא יכול להיות שנמקד את כל האירועים רק בבירה או בתל אביב, צריך גם בדרום ובבאר שבע ובצפון". 
 
מה המשמעות מבחינת חיפה?
"יבואו תיירים. החובבים האדוקים יבואו. אנחנו עובדים על מפת התיירות. כרגע בונים בעיר 42 מלונות, מעולם דבר כזה לא התרחש כאן. אנחנו מלאים ומוצפים. יש לנו רצועת ים מרהיבה ביופייה, אלה דברים שהתיירים רוצים לראות".
 
יש לך משהו להגיד למסי?
"אדון מסי היקר, מתי שתגיע לחיפה תתקבל בכבוד הראוי". 
 
יש היתכנות שיבקשו מהעירייה להשתתף במימון?
"אנחנו נשב עם החברה המארחת והמארגנת, ואנחנו נראה לאיזה כיוון זה ילך". 
 
אתה יכול לגלות את מי תעודד?
"אני אעודד את העיר חיפה. ויש לי חולצה חצי ירוקה חצי אדומה".